بازدید 60329

هشدار تند کوثری به آذربایجان

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر مرز‌های ما به هر طریقی تهدید شود و منافع ما بخواهد به خطر بیفتد با هیچ کشوری تعارف نداریم.
کد خبر: ۱۰۸۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ 07 October 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کشور‌های همسایه ما که خاکشان را در اختیار دشمنان ما قرار می‌دهند، مراقب هزینه‌های این کارشان باشند.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور نیرو‌های رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز ایران در خاک جمهوری آذربایجان و در نزدیکی مرز‌های ایران گفت: ما در مورد منافع ملت‌مان به هیچ وجه با کسی تعارف نداریم و در مقابل کسانی که بخواهند منافع ملت ما را تهدید کنند سخت می‌ایستیم.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدانشان سعی دارند تا با این قبیل اقدامات مرز‌های ما را تهدید کنند و به خیال خودشان موجبات ناامنی برای کشور ما را فراهم آورند، اما باید بدانند که ایران از این مراحل عبور کرده که این اقدامات بخواهد برایش تهدیدی به حساب آید و منافع‌اش را تهدید کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کشور‌های ثالثی که به دنبال تهدید منافع ملت ما از طریق کشور‌های همسایه‌مان هستند بدانند که ما محکم در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد و این کار برای آن‌ها هزینه‌های زیادی در بر خواهد داشت.

کوثری خاطرنشان کرد: روابط ما با کشور‌های همسایه‌مان همواره دوستانه بوده و روابط حسنه و برادرانه با این کشور‌ها در اولویت کاری جمهوری اسلامی ایران قرار داشته و دارد، اما اگر مرز‌های ما به هر طریقی تهدید شود و منافع ما بخواهد به خطر بیفتد با هیچ کشوری تعارف نداریم.

وی افزود: کشور‌های همسایه ما هم که خاکشان را در اختیار دشمنان ما قرار می‌دهند تا منافع ما را به خط بیندازند و تهدیدی علیه منافع ملی ما داشته باشند، بدانند که این کار هزینه‌های سنگینی را برای آن‌ها در پی خواهد داشت و بهتر است مراقب این هزینه‌های سنگین باشند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۸۷
انتشار یافته: ۱۵
آقای کوثری همون جمله اولتان اشکال داشت که اونجارو کشورنامیدید. اونجا بخشی ازکشورما ایران عزیزه که فتحلیشاه به باد داد وبرخی انفعالات درایران هم باعث شده استاندارمنصوب رجب اردوغان پاشو ازگلیمش درازتر کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
چه کسی به شما همچین حق و جسارتی داده ایران شما را تا به امروز اذربایجانیها و ترکان نگه داشته اند تاریخ 1000 ساله حکومت ترکان بر ایران را مطالعه کن با این تفکر شما ایران را به باد خواهید داد
جمهوری آذربایجان؟؟؟کشورهمسایه؟؟؟؟ داش اسمال اونجا خانات آران وشروان ونخجوان است که ازاول تاریخ جزئی از ایران بود که سال1828 روسیه با تحمیل قراردادترکمنچای از ایران جدا کرد. به جای این حرفا دنبال بازپس گیری سرزمینمون باش.
اقای کوثری آیا توجه دارید که اقای رئیسی یکی از شعارهایش در امور خارجه تعامل و گسنرش روابط با همسایگان بود و است . شما که رئیس جمهور را حمایت میکنید ایا این بخش از اهداف و استراتژی ایشان را قبول ندارید.؟ ایا شما وظیفه قانونی برای شاخ و شونه کشیدن همسایه دارید؟ در کجای قانون گفته که شما همسایه ها را تهدید کنید . مگر کشور رهبر ندارد؟ رئیس جمهور همنوای شما در کشور نیست ؟ ایا فرمانده سپاه و ارتش و ستاد مشترک وجود ندارد . چرا شما خود را فراتر از مقامات تعریف شده در قانون میبینید و میدانید؟ این خود شیفتگی را ازکجا اوردید ؟ لطفا اینقدر در وظایف دیگران دخالت نکنید حداقل 6 ماه رئیس جمهور خودتان را حمایت کنید .
سردار چرا رک نمیگید مناطق اشغالی رو پس میگیریم چون قرارداد ننگین تمام شده رژیم جعلی باکو ونخجوان باید دوباره به خاک وطن برگرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
می دونی در احادیث متعدد از پیامبر اکرم که اصالت شان هم در منایع سنی و هم شیعه تایید شده به فرماندهان اسلام توصیه شده با ترکان در نیافتند و حتی المقدور از درگیری با انها دوری کنند
ما هم با شما تعارفی نداریم اقای سوساری
بشین بابا حال نداریم. خسته شدیم از همه نفرت پراکنی و دشمنی. عرضشو داری پاشو برو سوریه خودت شخصا جواب اسراییل را بده که تا حالا صدها بار به نیروهاتون و امکانتتتون حمله و نابود کرده و در داخل کشور هم میاد اسناد و مدارک فوق سریتون را با وانت میبرن. از این وراجیها ملت دیگه خسته شده.
در کجا نشسته و شعار میدهی. آذربایجان و ارمنستان و روسیه و ترکیه که قرارداد بستند کجا بودین کار از کار گذشته به زور هم که شده فعلا زور آنها بیشتر است بهتر حرف مفت نزنی فعلا حرفهای شما خرید نداره
تهدیشان کنید
بهشون بگید دیگه ما فیلم ترکی نمی بینیم
کوثری باید به قوانین و دیپلماسی کشور احترام گذاشته و از چارچوب خودش نباید خارج شود زیراکه اینگونه حرف های فاقد منطق او میتواند هزینه هایی را برای مردم ایجاد کند.
این حرف شما درست. اما جمهوری اذربایجان هم می تواند دقیقا همین حرفها را به شما بزند؟
چرا شما اشکارا به ارمنستان صلیبی اسلحه و مهمات می دهید؟ ارمنستان انها را علیه اسراعیل استفاده خواهد کرد یا اذربایجان شیعه؟
اول شما از حمایت نظامی ارمنستان علیه اذربایجان شیعه دست بکشید بعد به دیگران درس بدهید
شما در مرزهای اسرائیل در سوریه پایگاه نظامی احداث کرده اید اشکالی نداره ؟
بهتره که ما هم مواظب باشیم و با طناب پوسیده دوست نماها با چند کشور همزمان وارد درگیری نشویم چون اخرش تباهی است.
وقتی جمهوری آذربایجان به صراحت اعلام می‌کند که روابط خوبی با اسرائیل دارد و این مساله به کسی ارتباط ندارد یعنی گور بابای ایرانیان که با این رژیم مشکل دارد
حالا از نظر این بنده چه اشکالی دارد ما ایرانیها هم با ارمنستان قرار داد های نظامی ببندیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی