بازدید 25448
۹

کامران قاسمپور بعداز طلا : من بچه روستا هستم

من این روال را چندین سال پشت سر گذاشتم، اتفاقاتی در گذشته رخ داد که نتوانستم به خواسته ام برسم، اما امیدوارم در آینده به آن چیزی که می خواهم با کمک خداوند و دعای مردم برسم.
کد خبر: ۱۰۸۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۷ 05 October 2021

قهرمان طلایی کشتی آزاد جهان گفت که برای مدال ارزنده امشب چندین سال زحمت کشیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، کامران قاسم پور پس از کسب مدال طلای وزن 92 کیلوگرم کشتی قهرمانی جهان اظهار داشت: خدا را شکر که توانستم این دو روز کشتی خوبی بگیرم و ذره ای از زحمات را جبران کنم و دل مردم ایران را شاد کنم.

وی افزود: من این روال را چندین سال پشت سر گذاشتم، اتفاقاتی در گذشته رخ داد که نتوانستم به خواسته ام برسم، اما امیدوارم در آینده به آن چیزی که می خواهم با کمک خداوند و دعای مردم برسم.

کامران قاسمپور بعداز قهرمانی : من بچه روستا هستم

کشتی گیر قهرمان جهان گفت: ما هر چیزی داریم از دعای مردم ایران و هم استانی و هم شهری جویباری ها است. من بچه روستا هستم و امیدوارم که دل آن ها را شاد کرده باشم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
اونجایی ک شما زندگی میکنی بچه نداره همه مَردَن صفای وجودت شما دل همه مارو شاد کردین دمتگرم در قلب ما کرمانشاهیا جا دارین قاسمپور بزرگ طلا برازندَت بود
ضمن تبریک برای من جای سوال است. نباید کشتی گیران برای مسابقات جهانی از تمام استانها اننتخاب شوند.اینطوری بنظر می رسد محکمه پسند نباشد. می بایست سهمیه ای باشد. من در دانشگاه محل خدمت یک استادی چندین سال استاد نمونه و برتر انتخابب می شد.این باعث می شد محیط دانشگاه هیجان خود را نداشته بباشد. البته همه از یک محل و استان باشد دیگه ملی بودن معنی ندارد.
پاسخ ها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
بله ولی باید در شهرها و استانهای دیگر همچین کسانی باشند
یا خیر!؟
برای این مسابقات و هر مسابقه ای بهترین ها انتخاب میشوند اصلا تیم ملی یعنی همین یعنی بهترین های هر کشور اگر ازجاهای دیگر کسانی بودند که توانستند این پهلوونارو
شکست بدن قطعا اونا میرفتن
در پناه حق ؛ دلاور ؛ پهلوان با اصالت پیروز و موفق باشی.
معلوم نیست اب و هوا و خاک جویبار چی داره که انقدر پهلوان پروره انصفا باید اسم شهر عوض کنن و نامی براش انتخاب بشه که معرف پهلوانی و کشتی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
جویبار اسم اصیل و قبلی اش، گیل خواران بوده که بعدا عوض شد به جویبار. گیل خواران چه مشگلی داشته نمیدونم.
امیدوارم روزی این واژه های فراموش بشه
روستایی دهاتی شهرستانی
چه شهری باشید چه روستایی چه عرب باشید چه لر چه گیلکی و سیستانی و بلوچ و آذری و فارس و کرد و مازنی و ترکمن و چه مسلمان باشید چه مسیحی و زرتشتی و یهودی همه اول ایرانی هستید و همه در یک سطح و یک مقام و ارزشمندید
درود بر ملت ایران پاینده باد ایران
از بی تدبیری مقامات ورزش و فدراسیون کشتی است که کامران قاسمپور را سالها قربانی حسن یزدانی کرده و نگذاشتند قاسمپور به یک وزن بالاتر برود و برای ایران در میادین جهانی و المپیک افتخار آفرین باشد .
شير مادر - نان پدر حلالت پهلوان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار