بازدید 5285

رهایی ۳ نوجوان دارابی دو ماه پس از اسارت

کد خبر: ۱۰۷۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴ 03 October 2021

۳ نوجوان گروگان گرفته شده دارابی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی داراب و کهنوج از چنگ آدم‌ربایان رها شدند.

به گزارش ایران، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان در این‌باره گفت: در پی وقوع یک فقره آدم‌ربایی در دوازدهم مردادماه سال جاری در روستای فتح‌آباد شهرستان داراب و ربایش ۳ نوجوان توسط چند نفر با یک سواری پژو ۴۰۵، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

در بررسی اظهارات خانواده‌های افراد ربوده شده مشخص شد متهمان به‌خاطر اختلافات مالی اقدام به چنین کاری کرده‌اند.در ادامه مأموران پلیس آگاهی داراب با تحقیقات گسترده مطلع شدند افراد گروگان گرفته شده به شهرستان کهنوج از توابع استان سیستان و بلوچستان منتقل و در اطراف کوه‌های آن منطقه نگهداری می‌شوند.

سردار حبیبی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی از لحظات اولیه وقوع گروگانگیری تا دهم مهرماه ۱۴۰۰ موفق شده‌اند ۴ نفر را در این خصوص دستگیر و همچنین خودرو استفاده شده در آدم‌ربایی را توقیف کنند.

سایر افراد مشارکت کننده در این پرونده که خطر را احساس می‌کردند هر ۳ نوجوان پسر ۱۳ الی ۱۶ ساله را در کوه‌های اطراف کهنوج رها کردند و مأموران با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان کهنوج افراد گروگان گرفته شده را به داراب انتقال و صحیح و سالم تحویل خانواده‌های آنان دادند.

تلاش برای دستگیری دیگر افراد مشارکت‌کننده در این آدم‌ربایی با جدیت ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی