بازدید 14936

گوشی هوشمند P10+پیشرفتی هوشمندانه

از زمان ورود گوشی‌های جی­پلاس به ایران، ویژگی‌هایی نظیر طراحی زیبا، قیمت به‌صرفه، گارانتی معتبر و کیفیت قابل توجه باعث شده است تا مورد استقبال کاربران قرار بگیرد و بسیار زود جای خود را در بازار موبایل ایران باز کند و این مهم در حالی اتفاق افتاد که رقبای بنام بین المللی در مارکت ایران حضور فعال داشته و دارند.
کد خبر: ۱۰۷۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ 02 October 2021

گوشی هوشمند P10+پیشرفتی هوشمندانه

یکی از گوشی‌هایی که توجه هواداران برند جی‌پلاس را به خود جلب کرد مدل P10 بود که حدود شش ماه پیش ارائه شد. در همین راستا هم اکنون برند جی‌پلاس، مدل P10+ را روانه بازار کرده است که نسبت به مدل قبلی خود ارتقا قابل توجه سخت افزاری پیدا کرده است. گوشی P10+ جی‌پلاس از رم 3 گیگابایت و حافظه 64 گیگابایت بهره می‌برد تا نسبت به قبل عملکرد سریعتر و قدرتمندتری داشته باشد و خیال کاربر را از وجود حافظه مناسب برای ذخیره محتوا راحت کند.

گوشی هوشمند P10+پیشرفتی هوشمندانه

گوشی P10+ جی‌پلاس در دو رنگ سبز کاجی و بنفش_آبی (نیلی تیره) تولید شده که می‌تواند مورد توجه رنج وسیعی از سلایق قرار گیرد. این مدل به دوربین سه گانه، پردازنده هشت هسته‌ای و صفحه نمایش HD+ تجهیز شده که این گوشی را برای استفاده روزمره به انتخابی هوشمندانه تبدیل کرده است. حسگر اثرانگشت این گوشی با حساسیت بالا در پشت قاب تعبیه شده است، همچنین با استفاده از باتری 3500 میلی‌آمپر اما با مصرفی بهینه، باعث می‌شود تا این گوشی در یک روز کامل نیازی به شارژ مجدد نداشته باشد.

برند جی‌پلاس از مدل گوشی‌های خود با گارانتی 24ماهه پشتیبانی می‌کند و با ضمانت تعویض 10 روزه آسودگی خاطر کاربران از خریدی رضایت‌بخش و مطمئن را ممکن ساخته است.

گوشی هوشمند P10+ هم اکنون در وبسایت گلدیران پلاس، سایر فروشگاه‌های آنلاین، مراکز خرید موبایل و فروشگاه های معتبر موبایل سراسر کشور قابل تهیه است و شما می‌توانید در اندک زمانی به این گوشی هوشمند زیبا دسترسی پیدا کنید.

 

 انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل