بازدید 4468
۲
عملكرد توليدي درخشان گروه خودروسازي سايپا در شش ماهه نخست امسال؛

۲۱۲ هزار خودرو در ۶ ماه توليد شد/ رشد ۵ درصدي تولید سایپا نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ تحقق ۱۰۰ درصدي برنامه اعلام‌شده به وزارت صمت/ رشد تولید سایپا همزمان با حذف تیراژ پراید؛ پرتیراژترین محصول صنعت خودرو کشور

گروه خودروسازي سايپا با توليد ۲۱۲ هزار خودرو در شش‌ماهه نخست امسال، علاوه بر ثبت رشد ۵ درصدي نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۰۰ درصد برنامه توليدي خود در سال جاري را نيز محقق كرد.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳ 02 October 2021

به گزارش «تابناک» گروه خودروسازي سايپا در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰، توانسته در سايت‌هاي توليدي خود در شركت‌هاي سايپا، پارس‌خودرو، بن‌رو، سايپاسيتروئن، زامياد و سايپاديزل تعداد ۲۱۲ هزار دستگاه انواع محصولات سواري و تجاري توليد كند كه اين ميزان، نسبت به توليد ۲۰۳ هزار دستگاهي در مدت مشابه پارسال، حاكي از رشد ۵ درصدي است.

براساس اين گزارش، گروه خودروسازي سايپا موفق شده با توليد اين تعداد انواع محصولات خود، ۱۰۰ درصد برنامه اعلام شده به وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمينه توليد را محقق كند.

موفقيت درخشان گروه خودروسازي سايپا در زمينه توليد خودرو در سال ۱۴۰۰ در شرايطي صورت گرفته كه اين خودروساز از سال گذشته توليد پرتيراژترين خودرو داخلي يعني خانواده پرايد را متوقف كرده و در شرایط تحریم، قطع همکاری شرکای تجاری و پاندمی کرونا توانسته با جايگزيني محصولات ايراني و تعميق داخلي‌سازي قطعات، این موضوع را به نحو شایسته مديريت کند.

نكته قابل توجه در ثبت آمار توليد ۲۱۲ هزار دستگاهي گروه سايپا آن است كه همواره به‌دليل تعطيلات نوروزي و تعطيلات تابستاني خودروسازان، آمار توليد خودرو كشور در ۶ ماهه اول بين ۳۵ تا ۴۰ درصد كل توليد سالانه است، ليكن گروه سايپا قطعا تولید گروه سایپا در انتهای سال نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.

اين در حالي است كه باتوجه به برنامه عرضه سه محصول جديد شاهين اتوماتيك، آريا و اطلس در نيمه دوم امسال پيش‌بيني مي‌شود آمار توليد خودرو در گروه سايپا تا پايان سال از برنامه مدنظر عبور كند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آخه برادر من میزان رشد میبایست با تداوم و افزایش کیفیت هم همراه باشه تولید را میبرن بالا در عوض هر بار یک بخش از خودرو داره کم میشه و همان قطعه به عنوان آپشن به مشتری فروخته میشه نمد کاپوت را در میارمن بعدا به اسم آپشن میفروشن سینی زیر موتور را در میارن بعدا میفروشن صندوق پران را باز می کنن بعد میفروشن .... برای فروشنده چند سر سود و برای خریدار ریسک و ضررهای بعدی چرا باید پمپ هیدرولیک ماشین صفر که هنوز 2000 تا هم کار نکرده خراب باشه چرا سیستم پخش یه ماشین به اصطلاح جدیدی سایپا بلوتوث که دیگه ساده ترین سیستم هست را نداره و یا بر میدارن مجدد میفروشن چون کنترل کیفیت نمیشه و فقط زور را دادن به تولید ........ چرا خودرو سازان بزرگ هر روز و هر لحظه دارن پیشرفت میکنند چون کیفیت را هم در کنار تولید در نظر میگیرن ..... در ایران یه چیز که برند میشه کم کم میان ازش میزنن و میخوان سود بیشتر کنند
خودروهای مونتاز داخل درهایشان نیمه باز است چرا؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل