بازدید 43972

ماجرای کریپتولند چه بود و به کجا رسید؟ / دارایی‌ ۷۰ هزار کاربر چه شد؟

ماجرای صرافی کریپتولند از ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری و با بازداشت سینا استوی مدیرعامل این صرافی آغاز شد و موجی از نگرانی را در دل سرمایه گذاران این صرافی ایجاد کرد. در ابتدای تیرماه سال جاری امکان ثبت نام برای کاربران این صرافی جهت رسیدن به دارایی خود فراهم شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲ 30 September 2021

ماجرای کریپتولند به کجا رسید؟

رشد قیمت رمزارزها در دو سال اخیر موجب شد تا بسیاری از نگاه ها جهت سرمایه گذاری به این بازار جلب شود. این مسئله با سقوط بازار سرمایه از مرداد ماه سال گذشته شدت بیشتری گرفت و سرمایه های بیشتری به بازار رمزارزها وارد شد.

به گزارش تابناک اقتصادی، در این بین آن قدر شدت هجوم به سمت بازار رمزارزها زیاد بود و این ماجرا سریع اتفاق افتاد که هیچ قانون درستی برای هدایت آن به سمت مسیر صحیح شکل نگرفت و به یکباره چشم ها باز شد و مشکلات این مسیر مشخص شد. صرافی هایی که پول های مردم را به شکل غیرقانونی جمع آوری کرده بودند و هر آن امکان تکرار اتفاق موسسه های مالی و اعتباری غیرمجاز وجود داشت.

یکی از این صرافی ها، صرافی کریپتولند بود که گویا تخلفات گسترده ای را در این زمینه انجام داد و در اردیبهشت ماه سال جاری ماجرای این صرافی به تیتر یک رسانه ها تبدیل شد.

ماجرای کریپتولند چه بود؟

ماجرای این صرافی از 27 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد. جایی که خبر بازداشت سینا استوری مدیرعامل صرافی کریپتولند رسانه ای شد. بعد از انتشار این خبر موجی از نگرانی در دل سرمایه گذاران در این صرافی ایجاد شد.

در روز 28 اردیبهشت ماه سال جاری عباس آشتیانی رئیس وقت کمیسیون بلاک چین و رمز ارز سازمان نظام صنفی رایانه ای طی مصاحبه ای گفت: مردم نگران دارایی‌های دیجیتال خود نباشند. وی افزود: طبق شنیده‌ها و مذاکرات انجام شده دارایی دیجیتال مردم بعد از بررسی سوابق تراکنش‌ها و صحت تراکنش‌های سکوی کریپتولند به آن‌ها باز خواهد گشت.

سپس در ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: با توجه به دستگیری مدیران مختلف صرافی " کریپتولند " به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور ؛ مالباختگان این صرافی می توانند مدارک و ادعای خود را در خصوص میزان سرمایه از دست رفته، به سایت گرداب ارائه کنند.

۹ خرداد ماه سال جاری، یک منبع آگاه در گفتگو با اقتصاد ۲۴ در مورد سایت کریپتولند گفت: کاربران صرافی کریپتولند نگران نباشند. بازپرس پرونده اظهار کرده اند که ظرف ده روز سایت باز و از طریق پیامک به کاربران اطلاع رسانی می‌شود.

ده روز پس از این وعده اما سایت باز نشد و در 23 خرداد ماه کریپتولندی ها برای رسیدن به سرمایه خود مقابل دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی تجمع کردند.

بازپرس پرونده در آخرین تجمع کاربران صرافی کرپیتولند که روز یکشنبه ۲۳ خرداد ماه انجام شد، وعده داد که تا آخر خرداد ماه پرداخت‌ رمزارز و دارایی کاربران آغاز خواهد شد.

آقای نریمانی ادامه داد: هرچند به طور قانونی می‌بایست پرونده، رسیدگی و سپس پرداخت‌ها آغاز می‌شد؛ اما بازگشت پول مردم خارج از این روند پرداخت خواهد شد. بنابراین مردم نگران نباشند.

آقای نریمانی گفت: این صرافی بالغ بر ۱۵۰ هزار کاربر دارد و بیش از ۴۰ هزار نفر در سایت گرداب تاکنون ثبت‌نام کرده اند.

در اول تیرماه سال جاری بود که اعلام شد سرمایه گذاران در سایت کریپتولند باید به سایت این صرافی به آدرس  cryptoland.com مراجعه و در آن ثبت کنند تا در روند بازرسی قرار گیرند.

در این سایت آمده بود:

مبنی بر بررسی میزان دارایی کاربران صرافی کریپتولند و الزام به خوداظهاری دارایی ریالی و رمزارزی کاربران و انجام احراز هویت هر یک از آنان و در نهایت استرداد دارایی آنان، نسبت به ورود به سایت و تکمیل مراحل فوق اقدام نمائید، بدیهی است دارایی اظهار شده توسط کاربران نباید از طریق فعالیت های غیر مجاز از جمله پولشویی، شبکه های قمار، شبکه های هرمی، حساب های اجاره‌ای، قاچاق ارز و رمز ارزها، ارتشا و ... تحصیل شده باشد و در غیر اینصورت مسئولیت کلیه جوانب آن به عهده کاربر بوده و شخصا پاسخگوی مقام قضایی خواهد بود.

با بازگشایی سایت جهت ثبت نام مشکلات کاربران آغاز شد. تعدادی از کاربران به دلیل حجم زیاد تقاضا جهت ورود به سایت نتوانستند وارد سایت شوند و با خطا مواجه شدند و نتوانستند که اطلاعات خود را ثبت کنند. برخی دیگر هم اعلام کردند که برخی خواسته های سایت از جمله شماره تلفن ثابت به نام فرد یا کد پستی و ... را به دلیل آنکه مستاجر بوده اند نتوانسته اند وارد کنند و در نتیجه روند ثبت نام آن ها تکمیل نشده است. همچنین مشکل دیگر سایت این بود که ویرایش اطلاعات نداشت و این امکان وجود نداشت که در صورت ورود اطلاعات اشتباه، کاربر بتواند اطلاعات اشتباه را ویرایش کند. البته بعدا با راهکاری که دیده شد امکان ویرایش برخی اطلاعات از جمله شماره تلفن و کدپستی به کاربران داده شد.

به هر حال هر آنچه بود ثبت نام از کاربران به اتمام رسید و بسیاری منتظر دریافت دارایی های خود ماندند. با طولانی شدن فرآیند انتقال دارایی ها به کاربران،  نریمانی بازپرس پرونده در مرداد ماه سال جاری طی مصاحبه ای اعلام کرد:

از آنجا که فرآیند حسابرسی حدود ۷۰ هزار کاربر که در سایت کریپتولند ثبت نام کرده‌اند، زمان‌بر است برگشت دارایی‌ها اندکی طولانی شده است.

براساس لیستی که تهیه شده، پرداخت دارایی‌ها براساس سه اولویت پرداخت می‌شود. جزئیات پرداخت برای این لیست‌ها اعلام نشده است. هرچند اولویت احتمالا از مبالغ پایین شروع می‌شود تا مبالغ بالا را در بر بگیرد.

در 9 مرداد ماه سال جاری بود که سرانجام پرداخت دارایی کاربران با اطلاعیه زیر که در کانال تلگرام کریپتولند منتشر شد، آغاز گردید:

با توجه به‌ آغاز فرآیند پرداخت مطالبات کاربران، به اطلاع کاربرانی که فرآیند حسابرسی آنها پایان یافته و پیامک ثبت شماره شبا و آدرس کیف پول دیجیتال دریافت کرده اند می‌رساند در اسرع وقت با وارد کردن کد پیگیری خود در سایت cryptoland.com، نسبت به ثبت اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.

همچنین به اطلاع کلیه کاربرانی که پیامک دریافت نکرده اند می‌رساند فرآیند حسابرسی در حال انجام است و منتظر دریافت پیامک بمانند.

به هر صورت تا لحظه نگارش این متن برخی از کاربران سایت کریپتولند به دارایی های خود رسیده اند اما هنوز برخی دیگر در سرگردانی به سر می برند و نتوانسته اند که به دارایی ها خود دست پیدا کنند. این در شرایطی است که این روزها شرایط در بازار رمزارزها چندان مساعد نیست و از سوی دیگر تورم روز به روز در حال رشد است و سرمایه این کاربران در حال کاهش به لحاظ قدرت خرید می باشد. لذا بهتر است کمی با سرعت و با اطلاع رسانی دقیق تر و بستری مناسب تر نهادهای ذی ربط به حل و فصل مشکلات کاربران این صرافی بپردازند تا کسانی که ناخواسته و ندانسته در دام این صرافی افتادند، هر چه زودتر به دارایی خود دست یابند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸۹
درود بر شما
ممنون بابت زحمات و پیگیریهاتون
بنده تو ثبت نام اصلی ثبت نام کردم اما موفق به ثبت رمز ارزها و دریافت کد پیگیری نشدم
الان هم تو قسمت ثبت نام میرم میزنه اطلاعات شما قبلا ثبت شده اما من کد پیگیری ندارم
از طرفی تو قسمت ویرایش و بازیابی هم میگه شماره موبایل معتبر نیست
لطفا اگه مقدوره پیگیری بفرمایید
اعلام شده اخرین مهلت ثبت نام تا ۹ مهر هست اخه اجازه ثبت نام نمیده کد پیگیری هم ندارم چه کنم
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
دقیقا برای منم همین رو میگه چیکار باید انجام بدیم؟؟؟؟؟؟
خدا خیرشون بده که زود فهمیدند کلاهبردار هستند. دارائی من که وازیز شد. با تشکر از مسئولینی که زود به داد مردم رسیدند که این آقایون کلاهبردار جمع نکنند برند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
معلومه از خودشونی اینو گفتی که مردم اروم شن:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
والا از روزی که گفتن مجدد ثبت نام کنیم سایت خراب بو د تا 9 مهر یاخطای سرور 500 یا 2 ساعت تلاش من در روز
بعد هر 2 ساعت زمانی که تعیین میکردمجدد وارد میشدم تا ایمیل و تلفن را میزدم دوباره همان ارور و تایم بعدی می آمد.
آقا اگه میل همکاری و بازگشت پول مردم رو دارید چرا یه هفته سایت رو باز نمیکنید عین حالت عادی ملت برن پولهاشون رو بردارن
به خدا اگه میل همکاری داشتید مردم رو اینجوری زجر نمیدادید
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
سلام.تا حالا پول هیچکسی را ندادند امثال این آقا که میگند پول گرفتیم از خودشونند من با صد نفر در تماسم تا حالا یک ریال ندادند. مثل اب خوردن میتونند سایت را باز کنند مردم برداشت کنند
بالاخره نگفتی ماجرا چی بود
بهترین سایت داخلی برای خرید ارز دیجیتال نوبیتکس و بهترین سایت خارجی برای خرید ارز دیجیتال کوینکس است
بعد از خریداری به کیف پول سخت افزاری منتقل کنید یعنی انگار تو گاوصندوق گذاشتید
بابا چرا دروغ مینویسید، کدوم پول، به تعداد بسیار محدودی که اصلا معلوم نیست بر چه اساسی بوده پولشونو برگردوندن، بالای ۹۰ درصد کاربران این صرافی هنوز به پولشون نرسیدن، الان ۴ ماهه که مارو سر میدوونن و به مسئولین قوه قضاییه هرروز یه حرف جدید میزنن، خواهش میکنم شما صدای ما رو به گوش اقایون برسونید که به هیشکی پاسخگو نیستن
جرمش چی بوده
من قبل بسته شدن صرافی یک میلیون تومان ریختم به صرافی ولی تو سایت ثبت نشد
از حسابم کسر شده و تو قسمت واریزی های سایت موجود بود ولی به دارایی هام اضافه نشد
تکلیف اون پول چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
رفت احتمالا ما که تکلیف پولمون مشخصه و ادرس کیف پول دادیم تا بریزن نریختن :)
در سامانه عودت دارایی های کریپتولند این جمله ذکر شده :
"چنانچه کاربر در قسمت پیام ها از الفاظ توهین آمیز استفاده نماید، روند حسابرسی متوقف و سرمایه ی کاربر هرگز بازنخواهد گشت"
واقعا کجای دنیا میان و کسی که سرمایه اش رو از دست داده اینجوری تهدید می کنند؟ بابا یه سرسوزن حقوق شهروندی، یه سرسوزن پاسخگویی !!!!
طبق آماری که منتشر شده دو سوم کاربران صرافی پول خودشو گرفتن ، ولی طبق گروه بندی که انجام شده و چهار گروه تقسیم شده ، همچنان گروه اول پول خودشونو دریافت نکردن ، برادر من گروه الف بوده ولی هنوز پولی به حساب نیومده ، حتی طی نظر سنجی های انجام شده در گروه ها فقط 5 درصد پول خوشونو کامل گرفتن و 15 درصد نصفه نیمه پول گرفتن ، آمار منتشر شده با آمار واقعی نمی خونه ، تقاضای من تسریع در پرداخت رمز ارز هاست ، شاید بعضی ها کل پس اندازشون تو صرافی بوده ، زندگی خود من به شخصه مختل شده ، ممنونم
من که هنوز نتونستم ثبت نام کنم هر روز یه بهونه ای میارن برگشت دادن پول مردم که دیگه کاری نداره برن تو سایت صرافی همه مشخصات و مبلغ رمز ارز موجود هست واریز کنن بحساب مردم . فقط نمیخوان پول رو برگشت بدن اونقدر این مراحل پس دادن پول مدردم رو سخت کردن که کسی نتونه این مراحل رو بره تا خسته بشن و ترک پولشون کنن وگرنه این چه کاریه که یه روز برین تو گرداب دوباره برین سایت عودت دارایی که هر کدوم ازین سایتها با چندین مشکل روبرو شد پدر مردم در اومد تا تونستن ثبت نام کنن البته یه تعداد محدود خیلیها نتونستن ثبت نام کنن . خدا بدادمون برسه
نحوه عودت دارایی ها کاملا یک بازی یکطرفه است ، چطور میشه برای برداشت یک رمز ارز آدرس شبکه ای را بخواهند که اصلا در هیچ کیف پولی نیست ، مثل دوج کوین
و بعد از دریافت آدرس هنوز پرداخت صورت نگرفته ، با این حرکت اطمینان پیدا کردیم ، خود دولت در ایجاد چنین فضایی برای خوردن پول مردم نقش ایفا می کند وگرنه آنچه که دست دولت است چرا باید بازگردانده نشود ؟!
من الان نزدیک به دوماه شد پیامک ثبت ثلث شماره حساب ارز دریافت کردم و رفتم تو سایت همه مشخصات خود را تکمیل کردم ولی هنوز هیچ خبری از رمز ارزها نیست هیچ کسی جوابگو هم نیست که جایی باشه جواب آدم بدند هنوز بی تکلیف هستم هر روز به سایت سر میزنم نوشته در حال حسابرسی.
لطفا مقامات روشن کنند جرم این آقا چی بوده من الان در سایت پول ندارم ولی سه سال از طریق کریپتولند ارزدیجیتال خرید و فروش کردم هیچ وقت هم مشکلی نداشتم و به سرعت کارم انجام شد بقیه دوستانی که می شناسم همین نظر رو دارند. این سایت نماد الکترونیک داشت و طبق قانون بانک مرکزی مدارک و شماره تماس و شماره حساب رو چک می کرد .
مقامات نظارتی بانک مرکزی باید پاسخگوی این وضعیت نابسامان شرکتهای فعال در زمینه رمزارزها و تبادلات دیجیتالی باشند
سلام من ۵۰میلیون تومان ارزدیجیتال داشتم الان که تعداد دارایمو نگاه میکنم پولم شده ۹میلیون تومان اون زمان تو سود هم بودم .پولمو بلوکه کردن الان اگه بهم پس بدن بازم ارزش نداره .من که کل سرمایه ام طلای بچه مو فروختم .همین پول بود اونم بلوکه شد فقط به خدا میسپارمتون .اگه صرافی مجوزنداشت چطور فعالیت داشته.مدال افتخار هم از دولت گرفته .شوخیه مگه بقالی بزاری سرکوچه پروانه کسب نداشته باشه جلوشو میبندن اون موقع صرافی بااین همه فعالیت وتراکنش غیرمجازه متاسفم
مسخرست من ده روزه نمیتونم برم داخل سایت هربار خطا میزنه یبار تادمرخله اخر رفتم پیامک تاید برام نیومد
درود بر دوستان امروز 10 مهر 1400
حدود 40 روز پیش دارایی و رمز ها رو تایید کردم و آدرس کیف پول هم ثبت کردم. ولی هنوز خبری از انتقال نیست و در جمله "تایید کاربر" مونده......
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
منم الان چها روزه مثل شما زدن تایید
کاربر اصلا نمیدونم باید چیکار کرد و چجوری پیگیر بود . لطفا کسایی که پولشونو گرفتن بیان و بقیه رو از این نگرانی در بیارن
سلام دو همه راهها را رفتم در آخر دو ماهه نوشته تایید کاربر ولی هنوز پرداخت نشده
سلام. من اول تیر ماه ثبت نامم نو سایت رو کامل کردم و حدودا بعد بیست روز داراییم رو حسابرسی کردن و همون مقدار ارز رو که داشتم و حدود شش دهم بیت کوین بود سایت تایید کرد و ادرس کیف پولم رو دادم و ثبت شد. از اون موقع به بعد دیگه هیچ خبری نشده که نشده. نمیدونم بیام تهران نتیجه میگیرم یا نه! نمیدونم باید اصلا کجا بیام و پیش کی پیگیری کنم.
واقعا درمانده شدم...
من ثبت نام کردم کد پیگیری بهم نداد الانم که میزنه کاربر قبلا ثبت نام کرده نمیزاره دوباره ثبت نام کنم نمیدونم از کجا پیگیری کنم
سلام من هنوز نتونستم ثبت نام کنم وکد رهگیری بگیرم!
از خرداد ماه منتظر فقط یه انتقال ساده هستیم
هرروز دارم سایتو چک میکنم
مسخره کردین مردمو؟؟؟وقتی بهترین قیمت بود ارزامون و وقت فروش که بلوکه کردین و داراییمون یک دهم شد
قرار بود حداکثر تا سه روز اینده بعد از بسته شدن سایت سرمایه مردمو برگردونین
خدا میدونه چه بلایی سر دارایی مردم اوردن
اون بدبختی که با این پول خرج زندگیشو درمیاورد چی؟؟
اونی که اجاره خونه میداد باهاش چیی؟
گفتین دارایی دو سوم کابران برگشته
کوووووو پس؟؟؟؟
هیچ جا برای پیگیری نذاشتین
نه پشتیبانی سایت
نه ایمیلی
اون پشتیبانی تلگرامم که اصلا سین نمزنه
اون شماره تلفنم که فیکه
چرا واقا؟
من سری اول ثبت نام کردم هم تو تلگرام کریپتولند هم توی سایت. ولی این سری نشد ثبت نام کنم. همش میزد تلاش شما بیش از حد مجاز است. ویرایشم میزدم میگفت موبایل نا معتبر. حالا باید چیکار کرد. پیام به کجا میاد به خط یا به ایمیل.
سلام
آیا کسی واقعا رمز ارزشو یا داراییشو دریافت کرده یا همش حرفه و پولمونو بالا کشیدن پیگیرش نباشیم؟
سلام الان از 15 مرداد برای من زده در انتظار تصفیه حساب، حساب و شبا و کد رهگیری هم دارم.... سرمایم رفت یه فکری بکنید..... 2 ماهه در انتظار تصفیه حسابم
سلام مشکل من ارز icl هست که به اشتباه اومده توی لیست دارایی هام و چون این ارز آدرس شبکه نداره مابقی ارزهام رو هم نمتونم منتقل کنم چون فیلد شبکه icl خالی میمونه لطفا اگه کسی اطلاعاتی داره راهنمایی کنه ممنون
با سلام واسه منم هنوز پرداحت نشده چرا آمار غلط میدن والا اگر اراده ای باشه پولها و ارزها باید زودتر برگشت میخورد
چقدر خوب شد زود فهمیدن اینها کلاهبردارن و خودشون رفتن پولا رو بالا کشیدن من الان 4 ماهه ثبت نام کردم میرم تو سایت پیگیری میگه شماره پیگیری معتبر نیست. رفتم دوباره ثبت نام کنم میگه اطلاعات شما تکراریه ما که دستمون به جایی بند نیست ولی اگر میخواستن پولها رو برگردونن این راهش نبود. ی تعدادی رو هم پولشونو دادن که بگن ما خوبیم
سلام . بنده موفق به ثبت نام شدم . و پیام ثبت موفق اطلاعات هم برام اومد. اما موفق به ثبت مقدار رمز ارز و نوع آن نشدم. و کد رهگیری هم بهم نداد .قسمت ویرایش هم که میرم ، میگه شماره تلفن معتبر نیست . در سایت گرداب هم تمامی اطلاعات در خواستی رو ثبت کردم ،اونجا هم کد رهگیری نداد .
سلام
والا بخدا اینا همش بازی هستن، و هیچی تهش نیست، همه رو گرفتار کردن...
به عوض اینکه مطالب و اخبار قدیمی رو هر ماه دوباره پخش کنید از دست اندرکاران گزارش خوب تهیه کنید تا مشکل مردم حل بشه
سلام
ممنون از پیگیریهاتون، ولی لطفا گزارش دقیق، و نظرات کاربران کریپتولند را به گوش مسؤلین برسانید و نتیجه پیگیرهاتون را در سایتتان قرار دهید سپاسگزارم
الان چندین ماهه حساب من در انتظار حسابرسه!!!! داراییمون رو بلوکه کردن مسخرمون هم میکنن
سلام.
من سه ماهه کد پیگیری دارم .اما هنوز نه پیامکی برام فرستادن.نو کیف پولی خواستن.نه واریزی داشتن.
پول چند سال زحمتکشیمو مسدود کردن که دستمون به هیچ جا بند نیست.نه شماره تلفنی گذاشتن نه آدرسی!بخدا هر جای دنیا بود با مردم خودشون این کارو نمی‌کردم.
سلام. من همون اول که اعلام کردند برای ثبت مشخصات وارد سایت شدم. مقدار ۶۰میلیون رمزارز داشتم. تایید کاربر هم شدم. چرا واریز نمیکنن؟ ادرس هم دادم. هیچکس هم جوابگو نیست
سلام دوستان
سلام دوستان
باسلام چراهیچکس جوابگونیست چراسرمایه هامون باید سربی تدبیری معلق بمونه؟
چرا مردم رو می پیچونید؟ توی تابستون رفتم تو سامانه جهت عودت دارایی ثبت نام کردم کد پیگیری نداد. الان تو بازه زمانی ثبت نام مجدد یه هفته هست برای ثبت نام مجدد وارد سامانه می شم، دفعه اول کد پیامکی به گوشی همراه نفرستاد، بارها تکرار کردم، از اون به بعد یا مرتب ایراد سرور می ده یا پیام می ده :خطا در ارسال اطلاعات: تعداد تلاش های شما بیشتر از حد مجاز است، لطفا 1 ساعت و 58 دقیقه و 11 ثانیه بعد تلاش کنید. خوب شمایی که این شرکت رو بستید تمام اطلاعات کاربران توی سامانه شرکت هست. دیگه موش دوندنتون واسه چیه؟
سلام
520 میلیون تومن رو نگه داشتن هیچ اطلاع رسانی هم نمیکنن
من موجودیم ریالیه و ارز ندارم. فقط ریال. همه میگفتن اول ریالی رو میدن. وضعیت هم فقط در انتظار حسابرسی....
سلام. دمتون گرم که پیگیری میکنید. این سایت ۷۰.۰۰۰ کاربر داشته. بر فرض محال اگر هر کاربر فقط ۱م تومن سرمایه‌گذاری کرده باشه میشه ۷۰ میلیارد تومان. این ۱۳۰ میلیارد که گفتید بیشتر توهین به مخاطب هست تا بیان واقعیت
درودبر دوستان .بنده همون اوایل کد پیگیری گرفتم ولی هر دفعه به سایت مراجعه کردم فرمودند در حال حسابرسی میباشد.نمدونم واقعا چقدر حسابرسی...
هیچ کس پول نگرفته، من و همسرم همه پس اندازمون اونجاست مال منو هویت رد کرده اجازه ادیت نمیده مال همسرم که اصلا بنده خدا فقط پول نقد بوده، کلا در دست حسابرس زده، فقط ۲۴ سایت باز میزاشتن هرکی میرفت مالشو بر میداشت...
به پبر به پبغمبر چند تومن پس انداز داشتم تو این اوضاع اقتصادی اونم ازم گرفتین آخه خود این سینا رو بیارید دو نفر کارشناس هم بزارید بالا سرش بشینه پشت سیستم ارز و پولمون رو عودت بده به حسابمون ... چرا با روح روان جوانان ایرانی بازی میکیند آخه مگه چه گناهی کردیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برا من ریال بود جزو اولین نفرهایی بودم ک ثبت نام کردم کامل.ولی تا الان ک این را می‌نویسم یک ریال پرداخت نشده.همش دروغه اگه پرداخت میکردن من باید جزو اولین ها بودم.سوال من اینه چرا دستگیر کردن صرافی شو همون موقع نبستن گذاشتن چند روز بعد بستن ک مردم باز هم واریز کنن
فقط ریالی دارم و 6 ماهه معطل هستم . هیچ کس هم پاسخگو نیست ، دستمون هم به غیر از خدا به جایی بند نیست . هفته یک بار به نماینده ها می گند از هفته دیگه اینکارو میکنیم و اونکارو میکنیم . اما اتفاقی نمیافته. باعث تاسفه .
میگن ۱۳۰ میلیارد توزیع‌ کردن ولی از ۱۰ نفر که میپرسی یکی گرفته فقط اونم خیلی هاشون نصفه گرفتن
۶ ماه برای حسابرسی کمه؟ این همه صرافی تو دنیا چیکار میکنه پس که یه نهاد با کلی نیرو نمیتونه یه پولو پس بده ؟
حتی پس دادن پولشون هم پیوسته نیست هر چندماه یک هفته واریز و بعد تمام
سلام
من با اینکه آدرس کیف پول دادم هنوز هیچکدام از دارایی هام که ریال و ارز بوده به حساب یا کیف پولم انتقال داده نشده
لطفا پیگیری کنین
ممنون
سلام
من مبلغ کم ریالی دارم ولی پول رو هنوز نزدن
من ثبت نام کردم
پیگیری میزدم همه ارزها تو حسابم هست
قرار شد آدرس کیف پول رو بگیرن چراچیزی برام نمیاد؟
سلام الان ما سردرگم هستیم
این نظر را تاریخ 00/7/26 میزارم لطفا کمک کنید زندگیم اونجا هست کسی پاسخ گو نیست
سلام یکماه چنین هست آدرس کیف پول و شماره شبا دادم ولی متاسفانه هیچی واریز نشده خداوکیلی ندارم این مقدار کمم قرض کردم بخدا درست نیست ...............
ارزهای من بعد چند ماه هنوز میزنه در حال حسابرسی مگ دارین چکار میکنین.چرا یک راهکار نمیزارید واسه اونایی ک مبلغ رمز ارزاشون کم بوده و انتقال ندادید حداقل همون مبلغ کم رو بتونن بردارند.چرا میخایید ملت همش از شما التماس کنن
آقا تورا به دین وبه پیغمبر بابا پول مارا پس بدین بابا به زور داریم خرج جانواده را درمیاریم تاکی حساب رسی دوماهه تایید کردین کیف پول دادیم هنوز هیچی
من ثبت نام کردم کد پیگیری بهم نداد، در قسمت ویرایش برای گرفتن کد پیگیری هرچه میزنم میگه شماره شما معتبر نیست، ثبت نام مجدد هم هرچه که زدم خطا میزنه یا میگه تعداد تلاش های شما بیش از حد مجاز است دو ساعت صبر کنید و از این حرفا... اغا تو رو خدا اینچجور پس دادنیه اخه چرا اذیت میکنید تو این اوضاع بد اقتصادی ما دارو ندارمون اونجا ریخته بودیم حالا سرمایه خیلیامون یک پنجم شده، یه روز سایت رو باز کنید خودمون وارد شیم درخواست رو ثبت کنیم
اون از بورس اینم از کریتولند مردمو قشنگ زمین زدن
سلام . من کد پیگیری هم دارم پس چرا ریال و ارزهام رو نمیدن؟
در ضمن چهار تومن ارز داشتم میگه کمتر حد قابل انتقال چیکار کنم ؟ مگه نمیشه تتر داد مگه نمیشه ریال داد؟!!!
سلام
ثبت نام کردم ، حسایرسی و تائید هم شد ، و نوشته در انتظار تسویه . از حدود 25 رمز ارز فقط سه تا یکماه پیش واریز شد و دیگه از بقیه خبری نیست ؟؟!!
درمورد صرافی کریپتولند

من جزئیات رمز ارزها و مقدارشو یادم نیست
چکار باید بکنم؟
برای ثبت اطلاعات میگه حتماً باید مقدار دقیق داراییتو بگی
نمیدونم چون مرتب خرید و فروش میکردم و به هم تبدیلشون میکردم
لطفاً پاسخگو باشید
ارواح امواتتون ارزها رو بریزید به کیف پولمون
زندگیم نابود شد ازاول تیر تو مرحله حسابرسی مونده ام تکلیف ماچیه .پولهامونو بدید .
حدود سه ماه میشه ارزهام تایید شده وآدرس کیف پول هم دادم ولی هیچی واریز نشده
باسلام : یکی افتاده بود داخل چاه و فریاد میزد و کمک میخواست . یه نفر از اونجا رد میشد رفت بالا سر چاه و گفت صبر داری برم طناب بیارم . طرف گفت اگر صبر نداشته باشم چه کنم .
حالا ما از شما عاجزانه خواهش میکنیم هر چه زودتر طناب را بیارید . ما ته چاه کریپتولند داریم نابود میشیم ممنون که بالاسر این چاه هم یه سری زدید
من هنوز تو مرحله در انتظار احراز هویت هستم.
یعنی امیدی هست؟
سلام و خسته نباشید
بنده در سایت گرداب ثبت نام کردم و کد رهگیری داد بعد از ثبت نام در سایت کریپتولند جا موندم الان هم دستم به هیچ جا بند نیست لطفا یه مهلت مجدد برای ثبت نام کریپتولند بدین ان شا ا... پول همه برگرده واقعا موندیم چه کنیم.
سلام، بعد از 6ماه دوندگی رفتم پلیس فتا و... تازه بهم گفتن که برو بلوار ابوذر و شکواییه بنویس تا رسیدگی کنیم خداوکیلی انصافه آخه! شما که اینهمه دم از عدل و عدالت میزنید اینه؟
من 4ماهه دوباره تعداد رمز ارزا رو ثبت کردم وکد پیگیری هم داده هر وقت وارد میشم میزنه در انتظار تایید هویت تایید هویت فقت 10 دقیقه ... من حاصل تلاش زندگیمو ریختم توی این صرافی پس کی به این حسابها رسیدگی میشود آیا از خدا هراس ندارید؟؟؟؟
من در مرحله اول ثبت نام کردم ولی هیچ کد رهگیری برا من نیومد هنوز بلاتکلیف موندم خواهشا پیگیری کنید یه فکری هم به حال ما بکنین خواهش میکنم
سلام دوستان خسته نباشید من در کریپتولند پولم گیره چهار ماهه نوشته در انتظار حساب رس ترو خدا یه سازمان یاارگانی به دادمون برسه و پیگیر مطالبات و برگشت پولمون بشه خدا رو خوش نمیاد قول های اولتونو فرآموش نکنید که فرمودین ظرف دوماه همه حساب ها حساب رسی و پرداخت خواهد شد باتشکر امیدوارم درستش کنید مردم به حقشون برسن
کسی نیست حق مارو بده؟
چقدر میگن این صرافی ها مجوز ندارندمواطب باشید ولی گوش نمیکنید
الان ۳ ماهه که برای من پیامک تایید دارایی اومده و توی حالت انتظار برای واریز هست
ولی هیچ خبری نیست
سلام من سایت بسته شدنی هشتاد میلیون رمز ارز داشتم، به گردابم ثبت نام کردم، بد یه ماه گفتن شمارتون نادرسته، در حالی که درست بود،
این چه وضعشه بعد از بسته شدن صرافی گفتن که سرمایه کاربران حداکثر تا 3 روز عودت میشه الان بیشتر از 6 ماهه مردمو اسیر خودشون کردن
بخدا اگه دست خود سینا استوی بود زود تر ب دستمون میرسید
تو اوج قیمت صرافیو بستن الان که ارزش پولمون یک سوم شده کی پاسخگوعه
اون بدبختی که با هزار زحمت و قرض خواسته بود دو هزار سود کنه چه گناهی کرده خیلیا با این پول خرج زندگیشونو میگردونن تکلیف اونا چیه
چرا رسیدگی نمیشه یعنی باز کردن یه سایت 6 ماه ظول میکشه؟
نه شماره پشتیبانی پاسخگو هستش نه پشتیبانی سایت و تلگرام نه تو کانال تلگرام اطلاع رسانی میشه
ما باید از کجا پیگیری کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟
,من هرکاری میکنم نه میتونم کد بگیرم،نه اینکه سایت تو زمان باز شدنش این اجازه رو بهم میداد دوستان اگه خبر خاصی دارید و یا آدرس رو دارید لطفاً به من هم اطلاع بدید
سلام
من یکبار اطلاعاتمو ارسال کردم و سایت ثبت موفق رو برام ارسال کرد اما هیچ کد رهگیری به من نداد . الان هم میخوام وارد بشم میگه شماره تلفن معتبر نیست چکار کنم
کی صرافی باز میشه که بخواهیم دارایهامون را برداریم، گویاسینا استوی می خواد صرافی را به طور جدیدی راه اندازی کند،
سلام. به نظر بنده اگه بخوان دارایی مردم دستشون برسه می تونن گزینه خرید و فروش صرافی را غیر فعال کنند . وفقط تبدیل وریالی سازی اونو باز بگزارند تا من و امسال من پولشونو از این طریق بردارند.
نیازی به این همه آژان کشی و تبلیغات و ثبت نام و .... نیست. صرافی را با قابلیت برداشت بازکنن مردم بلند پولشونا برداشت کنن.
واقعا جبر جغرافیا میتونه کل زندگی آدم عوض کنه
فکر کن اگه به جای اینجا تو سوییس بدنیا اومده بودیم واقعا از این گرفتاری ها و دغدغه های مسخره داشتیم؟؟
والله موندیم چیکار کنیم تاکی منتظر بمانیم آیا کسی جوابگو خواهد بود تا کی منتظر باشیم آخه عجب گرفتار شدیم
من موندم برای چی باور میکنید حرفاشون و
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل