بازدید 4482

پرسپولیس: ندادن پول کالدرون بجز ممنوعیت نقل‌وانتقالات خطری ندارد!

کد خبر: ۱۰۷۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ 28 September 2021

باشگاه پرسپولیس اطمینان خاطر داد که شکایت کالدرون و عدم پرداخت پول این مربی آرژانتینی به جز بسته شده پنجره نقل و انتقالات باشگاه خطر دیگری ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، ایمان حسین پور شرف شاد در ارتباط با مسائل حقوقی مطرح شده درباره پرونده گابریل کالدرون، اظهار داشت: در این که مدیران باشگاه باید حکم صادره از سوی فیفا را اجرا کنند، شکی نیست. مدیران باشگاه خود را ملزم به این امر می‌دانند و نسبت به آن، اقدام خواهند کرد و نیاز به توضیح نیست که چرا در اجرای این مساله وقفه افتاد.

پرسپولیس: ندادن پول کالدرون بجز ممنوعیت نقل‌وانتقالات خطری ندارد!

وی افزود: اما درباره بعضی از اظهارنظرهای مطروحه، در وهله اول باید بگویم قبل از هر اظهارنظری باید آخرین ویرایش مقررات انضباطی فیفا و متن حکم صادره و نامه ارسالی از سوی فیفا در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، مطالعه شود و سپس، اظهارنظر صورت بگیرد.

حسین‌پور شرفشاد در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در حال حاضر محرومیت باشگاه پرسپولیس مبتنی بر آخرین ویرایش مقررات انضباطی فیفا و رای صادره، صرفا بر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات اشاره دارد و در مقطع کنونی، محرومیت دیگری باشگاه را تهدید نمی‌کند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همانطور که گفته شد، در این که باشگاه باید بدهی باشگاه از جمله به گابریل کالدرون و دستیار ایشان پرداخت کند، شکی نیست. تمایل باشگاه بر انجام هر چه سریع‌تر این امر است ولی این که بعضا مطالبی بدون اطلاع دقیق از مدارک و حکم صادره برای به چالش کشیدن باشگاه و مدیریت مطرح می‌شود، امر جداگانه‌ای است.

به هر حال آنچه در حکم آمده، این بود که پرسپولیس با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات روبرو شده و در حکم درباره سایر مسائل و جرایم، موردی ذکر نشده و در ارتباط با آن نیز نامه‌ای از سوی فیفا ارسال نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر