بازدید 9472
۵

دومین محموله واکسن اهدایی صربستان تحویل ایران شد؛ ۲۵ هزار دوز «اسپوتنیک وی»

مجموع انواع واکسن وارداتی کشورمان به ۷۱ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۶۰۶ رسید؛ واکسن‌هایی که کمتر از ۲ درصد آن‌ها از نوع اسپوتنیک هستند که جز دو محموله اخیر، مابقی خریداری شده از روسیه هستند؛ بخش ب کوچکی از خرید ۶۲ میلیون دوز واکسن از این کشور که تنها ۱.۳ میلیون دوزش تحویل شده است!
کد خبر: ۱۰۷۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳ 27 September 2021
تابناک اجتماعی
ساعتی قبل دومین محموله واکسن اهدایی صربستان به کشورمان رسید و تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان شد.

به گزارش «تابناک»، به گفته مهرداد جمال ارونقی، معاون فنی و امور گمرکی گمرک این محموله شامل ۲۵ هزار دوز واکسن کرونا از نوع «اسپوتنیک» وی است که وارد کشورمان شده و بعد از طی تشریفات گمرکی، تحویل مقامات وزارت بهداشت کشورمان شده است.
 

این در حالی است که صربستان پیش از این و در واپسین روز‌های مردادماه امسال، ۲۵ هزار دوز واکسن اسپوتنیک وی به کشورمان اهدا کرده بود و محموله اخیر، بخش دوم آن محموله اهدایی و دوز دوم واکسن‌های اهدا شده است؛ به عبارتی این کشور ۵۰ هزار دوز واکسن که برای واکسیناسیون ۲۵ هزار تن کافی ست، به کشورمان اهدا کرده است.

بدین ترتیب مجموع انواع واکسن وارداتی کشورمان به ۷۱ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۶۰۶ رسید. واکسن‌هایی که کمتر از ۲ درصد آن‌ها از نوع اسپوتنیک هستند که جز دو محموله اخیر، مابقی خریداری شده از روسیه هستند؛ بخش بسیار کوچکی از خرید ۶۲ میلیون دوز واکسن از این کشور که تنها ۱.۳ میلیون دوزش تحویل شده است!
 
دومین محموله واکسن اهدایی صربستان تحویل ایران شد؛ ۲۵ هزار دوز «اسپوتنیک وی»
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
اخه ما که ادعای تولید کننده واکسن در دنیا را داشتیم چرا از دیگران هدیه میگیریم؟؟؟؟
پول خرید نداریم که هدیه می دهند؟
شرم بر مسولین
نکته قابل تامل اینکه حتی صربستان به ما اهدا کرد ولی روسیه و چین با ان همه ادعای دوستی و رفاقت حتی یک دوز هدیه نکردند که هیچ حتی پولی هم یا ندادند یا با تاخیر زیاد دادند !!!
خخخخ این برادر وناجی ایران روسیه 60میلیون واکسن اسپوتنیک خریداری کردیم فقط1/300/000تجویل ایران داده است چرا؟ برای چی نداد؟ مگر برادرمانیست شرق پرستان گدا صفت بیایید پاسخ بدهید نکنه لال شده اید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار