بازدید 9569

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاهها برگزار شد

کد خبر: ۱۰۷۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ 25 September 2021

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز سوم مهر در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش مهر، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز سوم مهر در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

محمد علی زلفی گل با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه صنعتی شریف به مقام شامخ این شهدا ادای دین کرد.

وی یاد آورشد: امیدواریم روح شهدا ناظر بر فعالیت‌های علمی ما و دانشگاه‌ها باشد. ادب حکم می‌کند یاد و خاطره شهدای سلامت کشور را گرامی بداریم، عزیزانی که جان خود را در راه سلامت شهروندان تقدیم کردند به خانواده‌های آنان تسلیت می‌گوئیم. همچنین هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و از خداوند می‌خواهیم کمک کند رهرو راه شهیدان باشیم. آغاز سال تحصیلی را خدمت جامعه دانشگاهی و علمی کشور تبریک می‌گویم.

وزیر علوم افزود: سال تحصیلی جدید را در کنار شهدای گمنام دانشگاه شریف آغاز کردیم. امیدوارم بتوانیم از طریق علم و دانش دین خود را به میهن ادا و در شرایط کرونا از این تجربه برای دوران پسا کرونا استفاده کنیم.

مراسم در سالن استاد جباری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد. در این مراسم محمد علی زلفی گل وزیر علوم، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف سخنرانی کردند و سپس از همسر احمدی روشن دانشمند هسته‌ای و یکی از اساتید ایثارگر و برخی از اعضای خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر شد.

کد خبر

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل