بازدید 19464
۸
اولین چالش رئیس جدید؛ ابقای مجیدی یا آمدن نکونام؟

آجورلو مدیرعامل استقلال شد؛ سردار سازندگی استقلال یا قربانی تازه بحران آبی‌ها

آجورلو که برای ریاست فدراسیون فوتبال برنامه‌های زیادی داشت، حالا باید طرح و فکر خود را در یکی از دو باشگاه بزرگ پایتخت پیاده کند و این باشگاه بحران زده را از وضع وخیم موجود نجات دهد.
کد خبر: ۱۰۷۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳ 24 September 2021

پس از اینکه اعضای جدید هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال معرفی شدند، اعضای جدید در اولین تصمیم و اقدام خود مصطفی آجورلو را به عنوان مدیرعامل جدید آبی‌ها برگزیدند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اعضای جدید هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، مصطفی آجورلو را مدیرعامل این باشگاه کردند.
پرویز مظلومی، محمد مومنی، مجتبی عبداللهی، مهدی افضلی و مصطفی آجورلو هیات مدیره جدید باشگاه استقلال را تشکیل می دهند. از تیم قبلی مدیریت باشگاه استقلال، تنها پرویز مظلومی در گروه جدید مانده است.

آجورلو از صبح شنبه در دفتر کار جدیدش در باشگاه استقلال حضور پیدا خواهد کرد.

آجورلو مدیرعامل استقلال شد؛ سردار سازندگی استقلال یا قربانی جدید بحران آبی‌ها

آجورلو مدیرعامل سابق باشگاه‌های پاس تهران، استیل آذین و تراکتور تبریز، حالا وارث یک باشگاه بهم ریخته و بدهکار و سرخورده است که سالهاست دستش از جام کوتاه مانده و با وجود هزینه‌های فراوان و رفت و آمد ستاره‌های بی‌شمار نتوانست هوادارانش را خوشحال کند.

این تیم چندی پیش با پذیرش شکست مقابل الهلال عربستان از گردونه لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت و حالا به نظر می‌رسد با محرومیت فرهاد مجیدی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، روی نیمکت هم درگیر مشکلاتی است.

بخش اعظم سهمیه خرید پنجره تابستانی استقلال مصرف شده و بازیکنانی جذب شده‌اند که طبق نظر فرهاد مجیدی در لیست خرید بوده اند، اما کارشناسان این خرید‌ها را موجب تقویت تیم نمی‌دانند.

از سوی دیگر، اختلافات چند ستاره تیم استقلال و در پیشانی آن‌ها فرشید اسماعیلی با احمد مددی مدیرعامل سابق باعث خروج وی از لیست باشگاه شد و این بازیکن کلیدی در حال مذاکره با اماراتی‌ها برای انتقال به لیگ این کشور است.

آجورلو که برای ریاست فدراسیون فوتبال برنامه‌های زیادی داشت، حالا باید طرح و فکر خود را در یکی از دو باشگاه بزرگ پایتخت پیاده کند و این باشگاه بحران زده را از وضع وخیم موجود نجات دهد.

باید دید آیا مصطفی آجورلو می‌تواند با فرهاد مجیدی کار کند یا ناچار است به قرارداد امضا شده مدیران قبلی پایبند بماند و حاصل این کار در کارنامه او نوشته می‌شود؟!

نویسنده: صادق لودریچه

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
همونطور که طرفدارهای مجیدی با فحاشی هایی که علیه مددی کردند و باعث استعفای اون شدند، همین بلا سر خود مجیدی می یاد. بالاخره حاشیه سازی برای دیگران گریبان خود مجیدی رو هم میگیره.
تا وقتی سیاسیون و نظامیان از ورزش خارج نشوند، ورزش کشور پیشرفت نخواهد کرد...
با سلام و احترام از وزیر محترم ورزش جناب آقای دکتر سجادی بابت تغییر سریع مدیریت فشل قبلی تیم استقلال و با آرزوی موفقیت و پیروزی برای جناب آقای آجرلو مدیریت محترم عامل جدید باشگاه و به امید و انتظار روز های خوش برای تیم استقلال .کاش فرهاد مجیدی فشل هم هرچه زودتر استعفا بدهد و برود کلاس های آموزش ابتدایی تا پیشرفته فوتبال رو طی کنه و ازتیم های دسته سوم مربی گری رو شروع کنه. به امید موفقیت تیم محبوب استقلال ایران افتخار آسیا.از همه عزیزان هوادار خواهشمندم از تغییر مدیریت تیم استقلال خمایت کنند.مطوئن باشید آقای آجرلو توان مدیریت و تیم داری تیم بزرگ استقلال رو داره.
تعداد محدودی از سرداران هستند که سالهاست ، مدیریت ضعیف و پر از مشکلات خودشان را در تیم های بزرگ

مخصوصا استقلال و‌پیروزی تحمیل کردند

و نوبتی ان می رود و این می اید و دوباره جابجا میشوند


و نتیجه ، حیف و میل و ناکار امدی و عقب مانده گی و هزاران حرف و حدیث های انچنانی !!!

و دیگر هیچ و هیچ و هیچ و هیچ و هیچ
ایشون که بخاطربازنشستگی وقانونمداری فدراسیون کناررفته بود،همش زدوبندوبی قانونی
همه پستها دردست دوستان ورفقا
اراده ای قوی هست که میخواهنداستقلال رانابودکندهمانطورکه تاج راازبین بردند!
آجورلو همانطور که باشگاه با سابقه پاس رو نابود کرد، احتمالا تیم تاج رو هم بهمان سرنوشت دچار خواهد کرد.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی