بازدید 7538

ستاره‌ای که به خاطر آتش‌سوزی از عربستان رفت

مدیر اجرایی باشگاه الاهلی عربستان گفت، ستاره برزیلی این تیم به دلیل‌ آتش‌سوزی منزل خانواده و وضعیت نامناسب جسمانی مادرش مجبور شد به زادگاه خود بازگردد.
کد خبر: ۱۰۷۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸ 22 September 2021

به گزارش تابناک؛ موسی المحیانی مدیر اجرایی باشگاه الاهلی عربستان درباره دلایل جدایی پائولینیو ستاره سابق تیم ملی برزیل و باشگاه بارسلونا گفت: تنها دلیل جدایی این ستاره مشکلاتی بود که در برزیل برای او به وجود آمد. او نمی‌توانست در کشور دیگری بازی کند و جدایی پائولینیو هیچ دلیل دیگری نداشت.

المحیانی اضافه کرد: پائولینیو تصویری برای ما ارسال کرد که نشان می‌داد منزل خانواده او در برزیل آتش گرفته است و در شرایط بسیار سخت و بحرانی قرار داشت. همچنین پزشک مادر پائولینو توصیه کرده بود که باید در کنار او باشد و مادرش در این موقعیت به وی نیاز دارد. او با انگیزه و تلاش زیادی در تمرینات حضور داشت، اما بعد از دیدن تصاویر آتش‌سوزی منزل خانواده و وضعیت جسمی مادرش در شرایط خوبی قرار نداشت.

وی ادامه داد: پائولینیو با ما نشستی برگزار و اعلام کرد نمی‌تواند اینجا بماند. ابتدا پیشنهاد دادم مرخصی بگیرد و به برزیل برود، اما اعلام کرد باید در برزیل زندگی کند و ما هم با توجه به شرایطی که داشت درخواست او را پذیرفتیم.

مدیر اجرایی الاهلی عربستان در پایان گفت: پائولینیو دستمزد خودش را بخشید و باشگاه الاهلی هم بدون هیچ ادعایی رضایت‌نامه او را صادر کرد تا بتواند به کشور خود بازگردد. او در اینجا خوشحال بود، اما تنها به خاطر مشکلات و شرایط خانوادگی‌اش به برزیل بازمی‌گردد. او روز پنجشنبه با یک پرواز اختصاصی ریاض را به مقصد کشورش ترک خواهد کرد. توافق با این بازیکن تصمیم نادرستی نبود و ما می‌توانیم جای خالی این بازیکن را به زودی پر کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل