بازدید 19542

رئیس جمهوری برزیل در سازمان ملل حاشیه ساز شد

ژائیر بولسونارو رئیس جمهوری برزیل که روز سه شنبه اولین سخنران مجمع عمومی سازمان ملل بود با بی‌توجهی به قوانین کرونایی سازمان ملل، حاضر به دریافت واکسن کرونا پیش از ورود خود به سالن مجمع عمومی نشده است.
کد خبر: ۱۰۷۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰ 21 September 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سازمان ملل در قوانین کرونایی خود از تمام روسای جمهوری، نخست وزیران، وزیران و نمایندگان کشور‌ها که به صورت حضوری در مجمع عمومی شرکت می‌کنند، خواسته است تا قبل از ورود به ساختمان سازمان ملل، در ایستگاه واکسیناسیون این سازمان خود را واکسینه کنند.

اما رییس جمهوری برزیل با بی‌توجهی به این قانون اعلام کرد که وی سال گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده بود و به واکسن نیازی ندارد.

به گزارش "واشنگتن پست" بولسونارو بخش کوچکی از سخنرانی خود را به موضوع واکسن اختصاص داد و گفت: ما از تلاش‌های واکسناسیون حمایت می‌کنیم، با این حال دولت من از پاسپورت سلامت یا واکسن یا هرگونه تعهد دیگر مرتبط با واکسن کرونا حمایت نکرده است.

رئیس جمهوری برزیل مدعی شد ۹۰ درصد از بزرگسالان در این کشور حداقل یک بار واکسن کرونای خود را دریافت کردند.
وی هنگامی که به جایگاه سخنرانان رفت ماسک بر صورت داشت، اما با شروع سخنرانی، آن را از صورت خود کنار زد.

بولسونارو از زمان ورود خود به نیو یورک سر و صدای زیادی به پا کرده است. روز گذشته وی از دعوت بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس برای دریافت واکسن استرازنکا استقبال نکرد.

همچنین بر اساس گزارش‌های منتشر شده، یکی از اعضای هیات همراه رئیس جمهوری برزیل به کرونا مبتلا شده و هم اکنون در هتل خود در نیو یورک در قرنطینه است.

رسانه‌ها همچنین تصاویری از وی منتشر کردند که در خیابان‌های نیویورک مشغول خوردن پیتزا است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی