بازدید 7256

مرگ تلخ پسر ۱۵ ساله در آسانسور

کد خبر: ۱۰۷۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴ 21 September 2021

پسر نوجوان ساوجی هنگام سوار شدن به آسانسور به‌دلیل نقص فنی دچار حادثه شد و جان باخت.

به گزارش ایران، محمدرضا برزگر، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه در تشریح این خبر گفت: حدود ساعت ۹ صبح دیروز خبر وقوع حادثه برای پسری 15 ساله در یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان آزادی ۳۲ ساوه به امدادگران آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه رفتند.

در نخستین بررسی‌ها مشخص شد این پسر نوجوان قصد سوار شدن به آسانسور را داشته اما قبل از اینکه به‌طور کامل داخل آسانسور شود، به‌‌دلیل نقص فنی ناگهان در بسته شده و کابین به حرکت درآمده و پسر نوجوان بین در و کابین گیر کرده و به‌دلیل فشار وارده آسیب شدیدی به او وارد شد.

برزگر بیان کرد: هرچند مأموران آتش‌نشانی و اورژانس بلافاصله در محل حاضر شدند و اقدامات لازم و عملیات رهاسازی را انجام دادند اما به‌دلیل شدت جراحات وارده این پسربچه جان خود را از دست داد.

برزگر در پایان از مالکین ساختمان‌های مسکونی خواست برای پیشگیری از تکرار چنین حوادث ناگواری هرماه به صورت مستمر آسانسورهای ساختمان خود را مورد بازدید فنی قرار دهند.

همچنین ساختمان‌ها باید به آسانسورهای استاندارد، دارای سیستم هوشمند و ایمن مجهز شوند و در تعمیر، نگهداری و رفع نواقص فنی اهتمام جدی وجود داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی