بازدید 8029

مورد عجیب مهاجم جدید تراکتور

مهاجم جدید تراکتور مدت‌هاست که برای هیچ تیمی در لیگ برتر و لیگ دسته یک به میدان نرفته است.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 21 September 2021
مورد عجیب مهاجم جدید تراکتور

به گزارش تابتاک، باشگاه تراکتور دیروز (دوشنبه) از جذب سجاد حیدری، مهاجم ۳۰ ساله کرمانی خبر دادند. این بازیکن در حالی با قرارداد دو ساله به جمع شاگردان فیروز کریمی پیوست که از حدود دو هفته پیش با مدیران تراکتور به توافق رسیده بود، اما به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه نتوانسته بود قراردادش را امضا کند.

مورد عجیب مهاجم جدید تراکتور، اما موضوع دیگری است؛ او از تیر ۹۹ (اواخر لیگ نوزدهم) که در عضویت شاهین بوشهر بود، در هیچ بازی رسمی‌ای در لیگ برتر و لیگ دسته یک به میدان نرفته است. بخشی از دوری طولانی مدت حیدری از مستطیل سبز (بیش از یک فصل) به دلیل مصدومیت او از ناحیه رباط صلیبی بود، اما پس از بهبودی هم بدون تیم ماند تا این که دیروز (دوشنبه) برای لیگ بیست و یکم به تراکتور پیوست.

حیدری با این که در لیگ آزادگان عملکرد نسبتا خوبی برای مس کرمان و رفسنجان داشت و حتی بازی‌های قابل قبولی هم برای شاهین بوشهر در لیگ نوزدهم به نمایش گذاشت، اما نمی‌توان آینده روشنی برای این خرید در نظر گرفت. چرا که یک بازیکن ۳۰ ساله که تجربه زیادی در لیگ برتر ندارد و یک فصل هم از فوتبال دور بوده، نه قرار است آینده تراکتور را بسازد و نه وزن تجربه این تیم را سنگین‌تر کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان