بازدید 5844

محاکمه ساقی به اتهام قتل

کد خبر: ۱۰۷۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱ 18 September 2021

مردی که در یک درگیری به خاطر خرید مشروبات الکلی فردی را به قتل رسانده بود، برای بار دوم با حضور شاهدان در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از سال 97 با گزارش درگیری در یکی از بوستان‌های اسلامشهر آغاز شد که پس از حضور مأموران و بررسی شواهد مشخص شد در جریان یک نزاع دسته‌جمعی مرد ۳۵ ساله‌ای به نام شاهرخ با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

مأموران در گام نخست تحقیقات به سراغ شاهدان درگیری رفتند و پس از بازجویی‌های اولیه معلوم شد که عامل درگیری جوان 30 ساله‌ای به نام سینا بوده که وی بازداشت شد.

سینا پس از دستگیری به قتل شاهرخ اعتراف کرد. در ادامه وقتی مأموران به سراغ خانواده مقتول رفتند، متوجه شدند که وی 2 همسر داشته که هیچ کدام از آنها از وجود دیگری اطلاعی نداشته‌اند.به این ترتیب پرونده پس از تکمیل تحقیقات به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده و متهم محاکمه شد.

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند و پس از آن ابتدا همسر اول مقتول به جایگاه رفت و گفت: این اتفاق باعث شد که من متوجه شوم شوهرم بدون اطلاع و رضایت من با زن دیگری صیغه کرده و صاحب یک فرزند هم شده است.بعد از آن همسر صیغه‌ای قربانی از طرف فرزند صغیرش درخواست قصاص کرد و گفت: من تا زمانی که شاهرخ به قتل رسید، نمی‌دانستم که او قبل از من ازدواج کرده بود.سپس متهم به جایگاه رفت و گفت: من ناخواسته شاهرخ را کشتم. شاهدان حادثه دیدند که او به من حمله کرد.

با این ادعا ادامه رسیدگی به جلسه بعد موکول شد تا با حضور شاهدان ادعای متهم مورد بررسی قرار گیرد.

در دومین جلسه متهم به جایگاه رفت و گفت: شاهرخ ساقی مشروب بود و آن روز از من 50 هزار تومان طلب کرد و بعد قیمت را بالا برد و همین موضوع منجر به درگیری شد و با وساطت دوستان‌مان تمام شد، اما شب دوباره یکدیگر را در پارک دیدیم و دوباره درگیر شدیم.

در ابتدا هم او با چاقو ضربه‌ای به سرم زد و دوستانم مرا به بیمارستان رساندند اما وقتی برگشتم، او بار دیگر به سمت من حمله‌ور شد و من برای دفاع از خودم چاقویی را از جیبم بیرون آوردم و به سمتش پرتاب کردم که ناخواسته به سینه‌اش خورد.

سپس 4 متهم شرکت کننده در دعوا که همگی با قرار وثیقه آزاد بودند، یک به یک به دفاع پرداختند. آنها همگی ادعا کردند برای میانجیگری وارد دعوا شده بودند.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار