بازدید 4766

نایب‌رئیس بارسلونا: به احترام رئیس رئال‌مادرید باید کلاه ازسر برداشت

کد خبر: ۱۰۷۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ 17 September 2021

در حالیکه شرایط بد اقتصادی باشگاه بارسلونا این روزها مورد بحث است، رئال مادرید در وضعیت اقتصادی خیلی بهتری قرار دارد و حتی در حال تدارک برای انتقال کیلیان ام باپه و ارلینگ هالند در تابستان بعدی است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از مارکـا، ادوارد رومئو در مصاحبه با El Partidazo de COPE گفت: ممکن است که آنها ام باپه و هالند را به خدمت بگیرند. رئال مادرید باشگاه بزرگی است و بسیار هم قدرتمند هستند. اگر ما هم در سال های اخیر اقدامات لازم را انجام داده بودیم، در وضعیت مشابهی قرار می گرفتیم. برای نحوه مدیریت فلورنتینو پرز در باشگاه، باید کلاه از سر برداشت. در سطح اقتصادی و تجاری، هیچکس نمی تواند از آقای پرز سواستفاده کند. در سطح تجاری ارادت بسیار زیادی برای او قائل هستم و از لحاظ شخصیتی هم هر بار که ملاقات کرده ایم بسیار مهربان بوده است. فقط می توانم از او تمجید کنم.

برخی مدعی شده اند که دلیل عدم قطع همکاری باشگاه بارسلونا با رونالد کومان، این است که از پس هزینه فسخ قرارداد و برکناری برنمی آیند، که رومئو در این خصوص گفت: پاسخ سیاسی این است که نیازی به برکناری حس نمی شود، و پاسخ واقعی هم این است که مشکل پول نیست، و واقعاً نیازی به برکناری نیست. دلیلی وجود ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان