بازدید 4481

رونالدو گل زد اما منچستریونایتد باخت

کد خبر: ۱۰۷۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵ 14 September 2021

فصل جدیدی از لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد و در هفته اول منچستریونایتد از ساعت 21 و 15 دقیقه به مصاف یانگ بویز سوئیس رفت و با 10 نفر بازیکن اولین شکست خود را تجربه کرد.

سویا نیز در دیگر بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل سالزبورگ اتریش به تساوی رسید.

نتایج کامل به شرح زیر است:

یانگ بویز سوئیس 2 - منچستریونایتد یک
گل ها: کریستیانو رونالدو 13 (منچستریونایتد) - انگامالو 66 و سیباتچئو 6+90 برای یانگ بویز

در این مسابقه کریستیانو رونالدو پیش از آغاز بازی و در حین گرم کردن مامور ورزشگاه را مصدوم کرد و این موضوع به سوژه جالب رسانه ها بدل شد. رونالدو در حین تمرین شوت زنی، توپش به مامور ورزشگاه «وانکدورف» برخورد کرد و این فرد مصدوم شد. کریستیانو به سمت او رفت و حال او را جویا شد تا این مامور به سلامت خود بازگردد.

 

رونالدو تنها به 13 دقیقه نیاز داشت تا در این مسابقه نیز گلزنی کند و در رکوردی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رساند. او ابتدای هفته در اولین بازی خود برای شیاطین سرخ مقابل نیوکاسل درخشان ظاهر شد و توانست 2 گل به ثمر رساند.

 

منچستریونایتد البته در دقیقه 35 با تکل خشن «ارون وان بیساکا» 10 نفره شد و همین مسئله باعث شد تا حملات این تیم کاهش یابد و تیم سوئیسی بر میدان مسلط شود.

 

در دقیقه 66 این تیم سوئیسی توانست با گلزنی انگامالو به گل تساوی دست یابد. در لحظات پایانی نیز که منچستر سراسر دفاع شده بود، سیباتچئو دروازه منچستر را باز کرد تا یونایتد در اولین قدم در لیگ قهرمانان اروپا شکست تلخی را تجربه کند.

در دیگر بازی این گروه از ساعت 23 و 30 دقیقه ویارئال به مصاف آتالانتا خواهد رفت.

 

 

*سویا یک - سالزبورگ اتریش یک
گل ها: راکیتیچ (پنالتی) 42 برای سویا - لوکا سوسیچ (پنالتی) 21 برای سالزبورگ

این مسابقه در شهر سویل اسپانیا برگزار شد و بسیاری انتظار داشتد که شاگردان لوپتگی به برتری دست یابند اما سالزبورگ شروعی عالی داشت و توانست بازی را در دست گیرد.

نکته جالب توجه این بود که داور در این مسابقه 4 پنالتی گرفت که 2 پنالتی آن هدر رفت. تیم سالزبورگ در دقیقه 12 اولین پنالتی خود را بدست آورد که سوسیچ آن را از دست داد. سپس در حمله ای دیگر سالزبورگ در دقیقه 20 به پنالتی دیگر رسید که سوسیچ آن را گل کرد.

 

این اتفاق باز هم ادامه داشت و در دقیقه 36 ، داور مسابقه یعنی «کولباکوف» از کشور بلاروس یک پنالتی دیگر برای سالزبورگ گرفت که باز هم سوسیچ آن را از دست داد.

این پایان کار نبود در اواخر نیمه اول، داور برای سویا یک پنالتی در دقیقه 42 گرفت که راکیتیچ آن را گل کرد تا بازی با تساوی به پایان رسد.

 

در این مسابقه یوسف النصیری، در دقیقه 50 با کارت زرد دوم داور از بازی اخراج شد تا تیم میزبان 40 دقیقه 10 نفره کار را ادامه دهد.

از ساعت 23 و 30 دقیقه در دیگر بازی این گروه، تیم های لیل و ولفسبورگ به مصاف هم خواهند رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر