بازدید 5709

هشدار به پرسپولیس برای تاکتیک عجیب استقلال تاجیکستان؛ الهلال چطور ۴تایی شد!

کد خبر: ۱۰۷۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰ 13 September 2021

تیم های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان فردا از ساعت 19:30 به مصاف هم می روند و یکی از مشکلات پرسپولیس برای این دیدار اطلاعات کم موجود از تیم رقیب بود.

پیش از این بازی با توجه به حضور این تیم در لیگ تاجیکستان و ترفندهای این باشگاه برای به مشکل انداختن سرخ ها برای آنالیز، شرایط ناشناخته ای برای سرخ ها ایجاد شد. در این بین معروف ترین بازی ای که بتوان با دیدن آن به شناختی نسبی نسبت به ترکیب تیم تاجیک و سبک بازی آن ها پی برد، بازی با الهلال است. آنها در آن دیدار با 4 گل تیم عربستانی را شکست دادند اما مجموعا تنها 23 درصد مالکیت توپ داشتند و این عدد اصلا با نوع برتری استقلالی ها همخوانی ندارد.

آمار بازی استقلال تاجیکستان - الهلال؛ وقتی دیداری با این آمار، 4 بر یک به سود تیمی که تنها 23 درصد مالکیت داشته، تمام می شود یعنی باید از ضدحمله های این تیم ترسید

تیم تاجیک هیچ علاقه ای به نگه داشتن توپ ندارد و در انتقال توپ از دفاع به حمله بسیار بی رحم است. ضد حملات این تیم با حضور بازیکنانی مثل رستم سوریف و منوچهر ژالیلوف بسیار خطرناک است و پرسپولیسی ها اصلا نباید گول نوع بازی تاجیک ها را بخورند. شاگردان لوچنکو ممکن است تمام اعداد و ارقام و داده های مفید آماری را به شما بدهند اما در پایان برنده از زمین خارج شوند.

در بازی فردا به احتمال زیاد در دقایق ابتدایی بازی پرسپولیس مالک توپ و میدان باشد و تیم تاجیک در لاک دفاعی فرو برود اما این قضیه نباید از لحاظ روانی پرسپولیسی ها را از خط دفاعی تیم غافل کند و تیم رقیب را دست کم بگیرند...

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار