بازدید 11957

عطر مناسب خواستگاری

حتما همه این را شنیده اید که اولین برخورد و آشنایی می تواند تا پایان تاثیرات مثبت و منفی به همراه داشته باشد. طرفین در لحظات آغازین روبرویی بیشترین تمرکز را بر روی ویژگی های ظاهری یکدیگر معطوف می کنند. به قولی از روی تیپ و ظاهر افراد می توان تا حدودی با سلیقه و شخصیت طرف مقابل، هرچند جزئی پی برد.
کد خبر: ۱۰۷۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ 13 September 2021

عطر مناسب خواستگاری

با اطمینان می توان گفت جلسات خواستگاری جزء موقعیت های بسیار حساس و هیجانی برای هر دختر و پسری محسوب می شود. در خوش بینانه ترین حالت اگر طرفین قبل از اولین جلسه رسمی، آشنایی با یکدیگر داشته باشند کمی کار ساده تر شده و ممکن است استرس کمتری را تجربه کنند. اما اگر اولین جلسه آشنایی باشد و قرار است گام های نخست برداشته شود. نکات خیلی مهمی هم برای پسر و هم برای دختر وجود دارد که بایستی برای داشتن یک خواستگاری موفق رعایت شود.

آقای داماد و عروس خانم آینده تمام تلاش خود را می کنند با انتخاب بهترین لباس و آراستگی، بیشترین تاثیر را بر روی طرف مقابل داشته باشند. اگر هم دل در گروی یکدیگر داشته باشند که هیجان بیشتری را تجربه خواهند کرد. انتخاب عطری جذاب و خوش رایحه هم از روز خواستگاری تا جشن عروسی جزء همین نکات مهم محسوب می شود.

بهتر است عطر آقای داماد چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

روز یا شب خواستگاری همان قدر که برای یک خانم خاطره انگیز و ویژه است، برای یک آقا به عنوان داماد نیز مهم و خاص تلقی می شود. پس خیلی از دور از ذهن نیست دقتی که خانم ها در مورد انتخاب و خرید هر جزئیاتی، از لباس مناسب گرفته تا عطر مناسب، به کار می برند برای آقایان نیز وجود داشته باشد.

بسیاری از آقایان با خرید ادکلن مردانه خاص سعی در جذب خانم مورد علاقه خود دارند. مردها علاقه دارند عطری و ادکلنی با رایحه ای خوب استفاد کنند که به آن ها احساس اعتماد به نفس می دهد.  البته تاثیر رایحه عطرها بر روی احساسات و عواطف انسان ها، از نظر جسمی و روانی ثابت شده است. از همین رو برای آقایان مهم است، عطری را استفاده کنند که در واقع جذب کننده زنان باشد. یعنی علاوه بر بویی خوش، رایحه ای اغوا کننده ساطع کند.

عطر مناسب خواستگاری

تاثیر شگفت انگیز رایحه عطرها بر روی مغز و حس بویایی

کمپانی های بزرگ و مشهور تولید عطر، همواره در حال تحقیق بر روی اسانس های مختلف و اثر مولکول های عطر بر روی احساسات انسان ها هستند. آن ها تلاش دارند عطرهای مردانه ای تولید کنند که رایحه آن ها برای زنان تحریک کننده باشد و با تبلیغات فراوان و جذاب معرفی می کنند.

ادکلن و عطرهایی با خاصیت جذب کننده مردانه یا تحریک کننده زنانه با اسانس و رایحه هایی خاصی تولید می شوند. این نوع عطر پس از ورود به سیستم بویایی، توسط مغز آنالیز می شوند. ویژگی منحصر به فرد این عطرها خاصیت جذب کنندگی و خود نمایی فراوان است که در سراسر دنیا نیز معروف هستند. البته این اثر گذاری با گذشت زمان اتفاق می افتد و این طور نیست که با یک بار استفاده سریعا جلب نظر زود هنگامی اتفاق بیوفتد! اما تاثیر رایحه عطرها بر روی خلق و خو و رفتار انسان ها ثابت شده است.

عطر مناسب خواستگاری

معرفی دو ادکلن بسیار شیک مناسب عروس خانم ها و آقایان داماد

ادکلن مونت بلنک لجند مردانه عطری است شاداب و میوه ای برای آقایان که با رایحه شیرین و دوست داشتنی با ماندگاری بالا مورد استقبال بسیاری از جوانان قرار گرفته است. رایحه اسطوخودوس به کار رفته در نت های این عطر حس تمیزی و خنکی خاصی را القا می کند.

هر چند این عطر برای چهار فصل مناسب می باشد، اما رایحه تشکیل دهنده آن در فصل بهار و تابستان به زیبایی خود نمایی می کند. با اولین اسپری مونت بلنک لجند بوی آناناس و نارنج به سرعت در فضای اطراف شما پخش می شود. شادی و سر زندگی شگفت انگیزی که از این مخلوط سه گانه می گیرید به اطرافیان شما نیز منتقل می شود.

پس از مدتی بوی گل رز و شمعدانی، سیب، خزه و میوه های خشک جایگزین نت اولیه می شود. که این عناصر خنکی و شیرینی بسیار مطلوب و گیرایی دارند. نت سوم این عطر جذاب با رایحه های دانه توکا و چوب صندل ادامه پیدا می کند. این ادکلن در سال 2011 تولید شده است اما همچنان طرفداران خاص خود را دارد و جزء پر فروش ترین محصولات است.

عطر مناسب خواستگاری

ادکلن ورساچه کریستال نویر عطری گرم و تلخ با رایحه ای گرم که آن را بیشتر گل یاسمن، نارگیل و فلف سیاه موجود در ترکیباتش ساطع می کند. بهترین انتخاب برای شب های سرد و برفی زمستان یا مهمانی های رسمی بانوان است. ورساچه کریستال نویر با زیبایی هرچه بیشتر تمام طراحی شده است و به راحتی برای بانوان قابل استفاده است. مخصوصا الماس تراش خورده بر روی درپوش شیشه، حس اصالت و جسارت را در این ادکلن چند برابر می کند.

رایحه کهربا و مشک موجود در نت های ورساچه محصول را بسیار مرموز و متمایز جلوه می دهد. با ورود این محصول به بازار با استقبال بسیار بالایی از طرف خانم ها مواجه شد. به طوری که از سال 2004 که تولید این محصول آغاز شد، تا به امروز همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است.

این عطر زنانه خوش بو گزینه ای بسیار جذاب برای خانم های شیک پوش به حساب می آید. رایحه های میوه، ادویه، وانیل، چوب، مرکبات و گیاهان معطر به خوبی در سه نت این عطر طراحی شده است. این ترکیب دلنشین انرژی مثبت و تمرکز خوبی را به شما و اطرافیان هدیه می کند. همچنین باعث ایجاد حس آرامش و تعادل روحی می شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری