بازدید 4168

دفاع محکم آنچلوتی از رییس رئال مادرید

کد خبر: ۱۰۷۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ 12 September 2021

رئال مادرید یکشنبه شب از ساعت 23:30 و بعد از 558 روز دوباره در سانتیاگو برنابئو به میدان خواهد رفت.

کارلو آنچلوتی و تیمش در هفته چهارم رقابت های لالیگا مقابل سلتاویگو به سانتیاگو برنابئو برمی گردند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نوشته وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، سرمربی ایتالیایی در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

روز خاصی برای مادریدیستاها و ما خواهد بود چون به خانه خود برمی گردیم، و این همیشه به نفع تیم است. باید این روز خاص را با عملکردی خوب و 3 امتیاز بازی در یادها نگه داریم. هدف همین است. اول اینکه خوب بازی کنیم و نمایش خوبی داشته باشیم و مهم تر از آن 3 امتیاز را به دست آوریم. توقع هواداران رئال مادرید روشن و ساده است: آنها بازیکنی را می خواهند که بجنگد، با انگیزه باشد و تمام توانش را درون زمین به کار بگیرد. اگر بازیکنی هرچه در توان دارد به کار بگیرد، خیال آنها راحت می شود. کل تیم می دانند که هواداران رئال مادرید چه می خواهند.

بازگشت مارسلو 

او خوب است و خوب هم تمرین کرده و مثل مندی مشکلاتش را پشت سر گذاشته است. میگل هم خوب است و در این پست رقابت جدی وجود دارد. مودریچ و ناچو هم برگشته اند. ترکیب فرم خوبی دارد و ما گزینه های قدرتمندی داریم و امسال می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

نسبت به دوره اول، با تجربه تر شده ام

من حالا نسبت به دوره اولی که جدا شدم، تجربه بیشتری دارم. بعد از جدایی در سال 2015 به مونیخ، ناپولی و اورتون رفتم. تجربه بیشتری کسب کرده ام و از بازگشت به مادرید هیجان زده ام. باید بدون نگاه به گذشته جهت بهبودی، از این تجربه لذت ببرم و رو به جلو نگاه کنم چون فوتبال عوض می شود و همیشه چیزی برای یادگیری وجود دارد.

برنامه بازی های آمریکای جنوبی

بازیکنان اهل آمریکای جنوبی روز گذشته خیلی تمرین نکردند و باید منتظر تمرینات امروز می ماندم. فکر نمی کنم فردا مشکلی برای بازی داشته باشند. اگر هرکدام از آنها خسته باشد، بهتر است که بازی نکنند اما به نظر می رسد که بعد از سفر، به خوبی ریکاوری کرده اند.
برای لالیگا مهم است که چگونه بازی های عقب افتاده را مدیریت کند چون در برنامه ریزی ها مشکلاتی وجود دارد و فیفا و یوفا باید آنها را حل کنند. برنامه بازی ها بسیار فشرده و پر است و امیدوارم بتوانند راه حلی برای آن پیدا کنند. فکر می کنم اینکه لالیگا روی این موضوع کار می کند چیز خوبی است و باید تصمیماتی در جهت مراقبت از سلامتی بازیکنان گرفته شود. گاهی اوقات، بازی نکردن می تواند گزینه خوبی باشد چون بازیکنان بازی های زیادی برگزار می کنند و باید هرچه زودتر این مسئله حل شود.

خط میانی تیم

رقابت سختی وجود دارد چون بازیکنان بزرگ زیادی در اختیار دارم. آنها جزو بهترین های دنیا هستند و این را فقط من نمی گویم. کاسمیرو، کروس، مودریچ، والورده که خیلی جوان است اما کیفیت  فوق العاده ای دارد... ما ایسکو، کاماوینگا و سبایوس را هم داریم، که به زودی برمی گردد. ترکیب بسیار کاملی داریم و آنها باید صبور باشند چون همه نمی توانند بازی کنند. صبر فوق العاده مهم است. پذیرفتن تصمیمات من هم خیلی کلیدی است چون رقابت بالایی وجود دارد.

روند بهبودی کروس

او همیشه بازیکن مهمی است و نباید در خصوص او عجله کنیم. بهترین حالت برای او این است که هرچه سریع تر ریکاوری کند و فکر می کنم به زودی بازخواهد گشت، بدون اینکه عجله ای در کار باشد.

ادن هازارد

او خوب است. همراه بلژیک هم بازی کرد و احساس خوبی دارد. او به فرمی که همه ما سراغ داشتیم نزدیک تر شده است. برای او خوشحال و هیجان زده ام. مطمئنم که دوباره بهترین عملکردش را ارائه خواهد کرد.

بازگشت گرت بیل به برنابئو

او شروع قدرتمندی در این فصل داشته چون خوب تمرین کرده اما هنوز در بهترین فرم خود نیست. باید بهتر شود. اینکه او فردا بازی کند یا نه، به شرایط جسمانی مربوط می شود. باید وضعیت تمام بازیکنانی که از اردوی تیم های ملی برگشته اند را ارزیابی کنم.

پایان مهلت نقل و انتقالات

ام باپه بازیکن بزرگی است و در پاری سن ژرمن ماند. بهترین ها را برای او آرزو می کنیم اما تنها روی ترکیب خودمان تمرکز کرده ایم.

اظهارات اخیر الکساندر چفرین

برای من عجیب بود که رئیس سازمان مهمی مثل یوفا در مورد باشگاهی که 13 قهرمانی اروپا دارد، اینطور صحبت کند. اگر رئیس باشگاهی که 13 بار فاتح اروپا شده، بی کفایت است، پس بقیه چه هستند؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار