بازدید 21839
۲
سوژه

آغاز کارشکنی اماراتی ها علیه دو ملی پوش ایران

به نظر می رسد با توجه به همگروهی امارات با تیم ملی ایران و نتایج ضعیف این کشور با دو تساوی در آغاز راه، آنها کارشکنی و بهانه جویی علیه دو بازیکن خوب ایرانی را آغاز کرده اند.
کد خبر: ۱۰۷۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ 11 September 2021

مهدی علی سرمربی شباب الاهلی از وضعیت آمادگی دو ستاره ایرانی جدیدش یعنی مهدی قائدی و احمد نوراللهی ابراز نگرانی کرد.

علی در مصاحبه خود عنوان کرد: برای ما ایام فیفا دی مفید نبود. مخصوصا دو بازیکن ایرانی ما مهدی قائدی و احمد نوراللهی در ایام پیش ما نبودند و این باعث شد تا آمادگی خوبی نداشته باشیم!

وی افزود: این دو بازیکن ایرانی قبل از چند روز از ایام فیفا دی به ما ملحق شدند و بعد از چند روز تمرین از ما جدا شدند. آن‌ها می‌دانستند فقط چند دقیقه برای ما در هفته سوم لیگ بازی کردند، ولی با این وجود راهی اردوی تیم ملی کشورشان شدند!

آغاز کارشکنی اماراتی ها علیه دو ملی پوش ایران

این ادعاهای عجیب سرمربی الاهلی در حالی است که حضور بازیکنان ملی پوش کشورها چهار روز قبل از فیفا دی و بازی های رسمی ، اجباری است و باشگاه نمی تواند مانع حضور بازیکنان شود. در ضمن مهدی قائدی اصلا در بازی های تیم ملی حضور چشمگیری نداشت و تنها نورالهی در ترکیب تیم ملی حاضر شد.

به نظر می رسد با توجه به همگروهی امارات با تیم ملی ایران و نتایج ضعیف این کشور با دو تساوی در آغاز راه، آنها کارشکنی و بهانه جویی علیه دو بازیکن خوب ایرانی را آغاز کرده اند. امارات با دو مساوی مقابل ضعیف ترین تیم های گروه یعنی لبنان و سوریه با فن مارویک ، به شدت تحت فشار رسانه هاست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
از مهدی علی ایرانی تبار،این حرفها دور بود.
حالا کی گفت برن امارات
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر