بازدید 11492
۸

شکایت فدراسیون از رکابزن المپیکی؛ دوچرخه را پس بده!

کد خبر: ۱۰۷۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ 11 September 2021

در ادامه اقدامات عجیب در فدراسیون دوچرخه‌سواری این بار مسئولان این فدراسیون دست به اقدامی جالب زدند و از رکابزن المپیکی خود شکایت رسمی کرده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، به نوشته ایسنا، سعید صفرزاده نماینده ایران در المپیک توکیو بود که پیش از حضور در این بازی‌ها یک دوچرخه خریداری شد تا با آن در المپیک شرکت کند، اما اکنون این دوچرخه بسیار حاشیه ساز شده است.

فدراسیون دوچرخه سواری هفته گذشته از صفرزاده خواسته دوچرخه را به فدراسیون برگرداند و، چون این کار از سمت صفرزاده انجام نشده فدراسیون اقدام به شکایت علیه این رکابزن کرده است. ابلاغیه این شکایت نیز برای صفرزاده ارسال شده است. به نظر می‌رسد مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی قرار است به این اتفاق ورود کند.

شکایت فدراسیون از رکابزن المپیکی؛ دوچرخه را پس بده!

نکته‌ای که در این میان ایجاد ابهام کرده این است که از المپیک سیدنی تا ریو هر زمان رکابزنان در المپیک حاضر شده اند، دوچرخه‌ها دیگر از آن‌ها پس گرفته نشده و دست خود رکابزنان مانده است و صفرزاده هم تصور این را داشته که طبق دوره‌های قبل قرار است دوچرخه دست خودش بماند.

البته ماجرای دیگری هم در این میان وجود دارد و مربوط به حقوقی است که المپیکی‌ها از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دریافت می‌کردند و صفرزاده عنوان می‌کند حدود ۴۷ میلیون تومان به حساب فدراسیون واریز شده است، اما فدراسیون این پول را به صفرزاده پرداخت نکرده است.

در هر صورت بهتر بود این مسئله در همان خانواده دوچرخه سواری به شکل مسالمت آمیز حل می‌شد و کار به شکایت کشیده نمی‌شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
خاک بر سرشان
واقعا که حکومت پابرهنگان واقعا بامسماست
واقعا مسخره ست مال ورزشکار مال نیست حق و حقوقی هم نداره تو این مملکت جوری شده که همیشه حق با قدرته
خجاااالت...بکشید...واسه یک دوچرخه!
تأسف اوره،فدراسیون یه کشور متمدن از ورزشکارش بخاطر دوچرخه شکایت می‌کنه.این فدراسیون به همین دلایل عقب مونده از جامعه ورزشی
کوته بینی و کوته فکری مدیرانمون و از یه طرف قوانین عقب مانده ای که اجبار میکند دوچرخه ای از یک ورزشکار باز پس گرفته شود و از طرف دیگر دستورالعملی برای بازپس گیری تسهیلات میلیاردی ندارد
چرا امکان استفاده و تمرین این ورزشگار با دوچرخه حرفه ای را برایش میسر نمیکنیم ؟ مگر غیر این ایسنت که چهار سال دیگر باز آویز این ورزشگار خواهیم شد که افتخار دیگری برای ما کسب کند ؟
خاک بر سرتون
عجب !!!!!
حالا یه دوچرخه هم دست ورزشکار المپیکی بماند . آسمان به زمین می آید .
شاید هم قولشو به آقا زادت دادی ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار