بازدید 8496
۶
پس از اخراج در پایان لیگ بیستم؛

فیروز کریمی بار دیگر سرمربی تراکتور شد

هنوز مشخص نیست دستمزد کریمی برای این سمت چقدر است و چه کسی می خواهد مبلغ قرارداد او را پرداخت کند. تراکتور اکنون نزدیک به 400 میلیارد تومان بدهی دارد و زنوزی جوابگوی طلبکاران نیست.
کد خبر: ۱۰۷۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 10 September 2021

فیروز کریمی بعد از یکبار برکناری از نیمکت سرمربیگری تراکتور ، بار دیگر به این سمت منصوب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، هیات مدیره باشگاه بحران زده تراکتور فیروز کریمی را برای دومین بار طی چند ماه اخیر به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کرد. هنوز مشخص نیست دستمزد کریمی برای این سمت چقدر است و چه کسی می خواهد مبلغ قرارداد او را پرداخت کند. تراکتور اکنون نزدیک به 400 میلیارد تومان بدهی دارد و زنوزی جوابگوی طلبکاران نیست.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، پیرو استعفای فراز کمالوند، هیات مدیره باشگاه پس از بررسی شرایط، فیروز کریمی را با توجه به شناخت وی از وضعیت تیم، به‌عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد.

فیروز کریمی بار دیگر سرمربی تراکتور شد

آقا فیروز قدیمی ترین مربی فعال فوتبال ایران در سطح اول فوتبال کشور است که در هفته‌های پایانی فصل گذشته نیز هدایت تراکتور را بر عهده داشت و کارنامه نسبتا موفقی را از خود بر جا گذاشت و تنها مقابل استقلال و پرسپولیس بازنده میدان شد.

هیات مدیره باشگاه با در نظر گرفتن این موضوع و هم‌چنین فرصت اندک باقی‌مانده تا بازی مقابل النصر عربستان، در لیگ قهرمانان آسیا هدایت تیم را به او سپرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
داستان تکراری جابجایی چند مربی در باشگاهها !!
فوتبال حرفه ای اصلا شاهکاری داریم
اونها که روزی مدام فریاد میزدن یاساشین تراختور حالا نتیجه را ببینن. برای جناب زنوزی هم بزودی دادگاهی تشکیل میشه. پای روسای بانک هایی که بیخودی به ایشون وام دادن میاد وسط. ایشون هم میره پیش جناب هدایتی و زنجانی. و باز سناریویی تکراری در این مملکت که کلی ادمهاش به نون شب محتاج هستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
اول باید تکلیف تبانی‌های کثیف سردار بوکان و بزبزی گویان این تیم مشخص بشه
مرد راست ودرست، فیروز کریمی! ... توی زمانه قحط درستی وراستی!.
اينكه يك تيمي را خصوصي كنيد و با پول اشخاص اداره كنيد اما بخشي را دولتي و با پول هاي بي حساب دولتي اداره كنيد طبيعتي است كه بخش خصوصي با بخش دولتي از نظر ريخت و پاش نميتواند رقابت كند يا همه تيم ها بايد دولتي و از جيب دولت ادراه شود يا همگي خصوصي شده و با جيب اشخاص اداره شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل