بازدید 31185
۵

وزیر کشور: تغییر استانداران به تدریج انجام می‌شود

وزیر کشور گفت: به تدریج و بنا به نیاز در استان هایی که احساس شود تغییرات مورد نیاز است، نسبت به تغییر استانداران اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳ 09 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، احمد وحیدی امروز ۱۸ شهریور در سفر به خوزستان و در حاشیه ادای احترام به مقام شامخ شهدا در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از ورود به خوزستان توفیق داشتیم تا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کنیم. در ایام ۱۷ شهریورماه هستیم و این روز بزرگ و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی به نام شهدا مزین شده است.

وی افزود: امیدواریم هیچ گاه از مسیر شهدا دور نشویم و همواره با هدایت الهی، شهدا و دعای خیر آن ها بتوانیم در خدمت مردم عزیز خوزستان که مهد جهاد و شهادت است، باشیم.

وحیدی در خصوص تغییر استانداران در کشور گفت: طبیعی است در انتهای هر دوره ممکن است تغییراتی در استانداران هر استان ایجاد شود.

وی افزود: به تدریج و بنا به نیاز در استان‌هایی که احساس شود تغییرات مورد نیاز است، نسبت به تغییر استانداران اقدام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وزیر کشور در بدو ورود به خوزستان در گلزار شهدای اهواز به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۵
افزایش اختیارات استانداران نیزمد نظر قرارگیرد.اینکه استانداران صرفا چیزی درحد رییس هیات مدیره استان عمل باشند وبه قدری کم اختیارباشند که حتی اختیار عزل ونصب زیرمجموعه خوداستانداری راهم نداشته باشند وحتی بخشداران هم توسط وزیرکشورعزل ونصب شوند اصلا واژه استاندار بودن را بی معنا میکند. ویکی ازمشکلات اساسی درمدیریت کشورماهم همین تمرکزگرایی بسیارشدید است که حتی درکشورهایی با مساحت بسیارکمترازایران هم بینظیر است.
آقای دکتر وحیدی وزیر کپمحترم کشور هرچه سریعتر بساط دولت بی تدبیر را جمع کنید ما در کرمانشاه دیگر طاقت و توان شنید شعار و شو منی و تبلیغات حضرات را نداریم هرچه سریعتر استانداران و مدیران تغییر کنند به نفع کشور است اینها در گذشته کار نمی کردند حالا که می دانند رفتنی هستند در سکون کامل به سر می برند و این یعنی فرصت سوزی
انشااله سریعتر سردار. چون واقعا استانداران و مدیران قبلی بی تفاوت شده اند و این برای کشور ضربه است.
سلام از وزیر کشور خواهش میکنم تا آخر شهریور استانداری ها را عوض کنید.
صرف تغییر اصلا مهم نیست. مهم عملکرد استانداران است که ظاهرا برای وزیر اهمیتی ندارد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار