بازدید 4243
با حضور سفیر ایران در ژاپن و ارتباط اینترنتی وزیر ورزش برگزار شد؛

مراسم تجلیل از مدال‌ آوران پارالمپیک با قرعه‌کشی آیفون و ساعت سیکو

کد خبر: ۱۰۷۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 07 September 2021

این مراسم با حضور دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به صورت ویدئو کنفرانسی، مرتضی رحمانی موحد سفیر جمهوری اسلامی ایران در توکیو، هادی رضایی سرپرست کاروان ورزشی، یامامورا مادر شهید بابائی و سرپرست معنوی کاروان، لیموچی نایب رئیس بانوان و تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، سرپرستان، سرمربیان و مربیان با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و قرائت قرآن کریم آغاز شد.

ابتدا سفیر کشورمان طی سخنانی با توجه به نامگذاری کاروان پارالمپیک به نام سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، این اقدام را موجب برکت، دانش معنوی و علمی ورزشکاران برشمرد و حضور مادر شهید بابائی خانم یامامورا را نیز در معیت کاروان، عملی برای تقویت روحیه و اخلاص برای ورزشکاران نام برد.

او ضمن اشاره به تلاش های دو سال اخیر سفارت در همکاری با هر دو کاروان المپیک و پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران در مسابقات توکیو اظهار داشت: برای سفارت و تمام ایرانیان مقیم ژاپن موجب افتخار و مباهات بود که در راستای حضور و تلاش موفقیت آمیز کاروان‌های کشورمان همکاری کنند و برای تسهیل در حضور موفق و بدون مشکل کاروان‌ها، اقدامات لازم را انجام دهند.

مراسم تجلیل از مدال‌ آوران پارالمپیک با قرعه‌کشی آیفون و ساعت سیکو

در ادامه، هادی رضائی سرپرست کاروان‌پارالمپیک، وضعیت و نتایج حضور کاروان پارالمپیک کشورمان را طی گزارشی تشریح نمود.

او گفت: در نهمین دوره حضور ورزشکاران کشورمان در پارالمپیک بهترین نتایج را کسب نمودیم. کسب 12 طلا، 11 نقره و ۱ برنز با حضور 62 ورزشکار اعزامی در 10 رشته ورزشی، موفقیت کاروان را به لحاظ مدالی در تاریخ پارالمپیک بی سابقه است.

رضایی افزود: حضور تعدادی از ورزشکاران در این دوره به منظور استفاده از سکوی پارالمپیک توکیو، کسب تجربه و دورخیزی جهت کسب نتایج عالی در مسابقات پاراآسیایی سال آینده چین بوده است.

در ادامه مراسم، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که از ابتدای مراسم از طریق ویدئو کنفرانس در برنامه تجلیل حضور داشت، طی سخنانی از رحمانی موحد سفیر کشورمان در ژاپن بابت خدمات ارزشمند برای تسهیل و حضور بدون مشکل کاوران های ورزشی کشورمان در توکیو و همکاری های دوستانه با وزارت ورزش و جوانان و سایر مبادی ذیربط ورزشی در راستای برگزاری موفق و حضور بدون مشکل اعضای کاروان های ورزشی کشورمان در توکیو، از طرف خود و وزیر سابق ورزش و جوانان تقدیر و تشکر ویژه نمود و دریافت پیام تشکر مقام معظم رهبری از کاروان سردار دل ها را انرژی بخش دانست.

در ادامه، قرعه‌کشی هدایای ویژه مدال آوران طلایی و همچنین اهدا جوایز به دیگر مدال آوران حاضر در مراسم انجام و طی آن گوشی موبایل اپل به ورزشکاران طلایی و به بقیه نیز ساعت سیکو و صنایع دستی ژاپنی همراه با لوح تقدیر با امضا سفیر و رئیس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان اهدا گردید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل