بازدید 4442

سرقت‌های خشن زوج سارق از خانه مردم

کد خبر: ۱۰۷۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ 06 September 2021

مرد سابقه دار پس از آزادی از زندان با همسرش به‌ خانه‌های مردم می‌رفت و با تهدید چاقو و ضرب و جرح صاحبخانه اموالشان را می‌دزدید.

به ‌گزارش ایران، دوازدهم آبان سال گذشته زنی در تماس با پلیس از سرقت خانه‌اش خبر داد و گفت: وقتی به خانه برگشتم متوجه حضور یک زن و مرد ناشناس در راهروی خانه شدم در حالی که به آنها مشکوک شده بودم می‌خواستم ببینم آنجا چه کار دارند که ناگهان با چاقو به من حمله کردند و مرا از ناحیه دست مجروح کرده و سپس اقدام به سرقت اموالم به ارزش 20 میلیون تومان کرده و از محل فرار کردند.

سرهنگ کارآگاه «قاسم دستخال» رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: در ادامه تحقیقات کارآگاهان عازم محل وقوع جرم شده و موفق شدند رد پای یک زوج سابقه دار و حرفه‌ای به‌نام حجت و همسرش ساناز را در پرونده سرقت از شاکی به‌دست آورند.

بنابراین با شناسایی مخفیگاه سارقان در خیابان شوش هر دو نفر دستگیر شدند. متهمان در پی‌جویی‌های انتظامی به 20 فقره سرقت‌های دیگر شامل سرقت گوشی، لوازم خودرو و سرقت موتورسیکلت در محدوده شرق تهران اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه دستخال افزود: حجت در بازجویی‌ها اظهار داشت بعد از آزادی از زندان نقشه سرقت‌ها را طراحی و با همدستی همسرش اقدام به سرقت از شهروندان کرده است و اموال مسروقه را نیز در محدوده میدان شوش فروخته‌اند.

این مقام پلیسی در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمان پرونده به دادسرا ارسال و برابر دستورات قضایی متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها