بازدید 16355
۶
بازتاب

واکنش جالب مدیر معروف فوتبال: ۳ تابعیتی‌ام

کد خبر: ۱۰۷۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ 06 September 2021

مدیرعامل پیشین باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه عده‌ای او را به دو تابعیتی بودن متهم کردند و  این موضوع باعث شد در صفحه شخصی‌اش پستی در این رابطه منتشر کند، اظهار داشت: همین ابتدا باید بگویم که من در اصل سه تابعیتی هستم. خودم اصفهانی‌ام، مادرم مشهدی و پدرم تبریزی، بنابراین من سه تابعیت دارم. می‌گویند «گرز باید درخور پهلوان باشد» دو تابعیتی برای من واژه کوچکی است. (باخنده)

اگر کسی مدارکی برای دو تابعیتی بودن من دارد، رو کند

آذری در خصوص اینکه عده‌ای بحث دو تابعیتی بودن را دلیلی برای عدم امکان حضورش در باشگاه‌های دولتی قلمداد کرده‌اند، تصریح کرد: داشتن تابعیت برای کسی گفته می‌شود که پاسپورت و تابعیت آن کشور را داشته باشد که قاعدتاً این موضوع شامل من نمی‌شود. با وجود اینکه ما در کشور مدیرانی داریم که پاسپورت کشوری به جز ایران را هم دارند ولی من تابعیت هیچ کشور دیگری را ندارم. این شایعاتی است که عده‌ای برای دور کردن افراد به راه انداخته‌اند. اگر کسی مدارکی دال بر دو تابعیتی بودن من دارد حتما ارائه کند. 

از سال 2011 گرین کارت دارم و به خارج از کشور سفر می‌کنم

وی یادآور شد: به دلیل مسائل خانوادگی و پزشکی ممکن است سالی یکی دو بار به خارج از کشور سفر کنم ولی این به آن معنی نیست که تابعیت کشوری دیگر را داشته باشم. از سال 2011  گرین کارت دارم و مثل خیلی از هنرمندان، ورزشکاران و البته سیاسیون برای مسائل کاملا شخصی سالی یکی دو بار به خارج از کشور سفر می‌کنم. باید با مردم صادق بود، با اینکه شرایط برای دریافت تابعیت آمریکا برای من مثل خیلی‌های دیگر فراهم بوده ولی تا الان تابعیت کشوری به جز ایران را نداشته‌ام. همانطور که گفتم اگر کسی مدارکی دارد مبنی بر اینکه من پاسپورت یا تابعیت کشور دیگری را دارم ارائه کند. مشکلی برای حضور در کشورهای دیگر ندارم ولی دو تابعیتی نیستیم. 

واکنش جالب مدیر معروف فوتبال: ۳ تابعیتی‌ام

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
آمریکا گرین کارت را با ابر پولدارها صادر میکند پس بگویید چگونه به ثروت بیکران دست پیدا کردید
اگر گرین کارت داری پس تابعیت داری
گرین کارت برا مواقع .......خوبه
همینه دیگه!... وقتی اصل و نسب نباشه.. با وقاحت تمام... اینگونه سخن به زبان میاره
دمت گرم.. حداقل لاپوشونی نمیکنه..
3 تابعیتی !!!!! مثل اینکه بگی 3 رگه ام .
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی