بازدید 3835

افزایش سه برابری زنان باردار مبتلا به کرونا در خوزستان

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: زنان باردار در موج اخیر کرونا ناشی از واریانت دلتا سه برابر سال گذشته به کرونا مبتلا شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۷۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷ 06 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دکتر سیدمحمد علوی یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه زنان باردار از اهمیت ویژه ای برای دریافت واکسن برخوردار هستند افزود: تعداد زنان باردار فوت شده بر اثر کووید ۱۹ در استان خوزستان چند برابر زمان مشابه سال قبل بوده لذا از تمامی این افراد تقاضا می شود برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: زنان بارداری که از زمان بارداری آنها ۱۲ هفته گذشته است و یا بیش از ۳۵ سال سن دارند می توانند نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند همچنین آنهایی که کمتر از ۳۵ سال سن داشته و دارای بیماری زمینه ای هستند باید واکسن کرونا دریافت کنند.

وی افزود: با رسیدن محموله های جدید واکسن به خوزستان، مراکز تجمیعی واکسیناسیون با شتاب بیشتر و نیرویی فراتر از گذشته در تمام ایام هفته تا نیمه شب در خدمت هم استانی های عزیز هستند.

علوی به عدم مراجعه برخی از افراد سالمند برای تزریق واکسن اشاره کرد و گفت: از تمامی این افراد تقاضا می شود برای سلامت خود و فرزندانشان که با آنها در تماس هستند هر چه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

تاکنون حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است.

۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و ۶ شهرستان زرد کرونایی هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها