بازدید 5171

چرا باید بلیط هواپیما آنلاین بخریم؟

خرید آنلاین بلیط به این معنی است که مشتریان می‌توانند بسیاری از خطوط هوایی را قبل از انتخاب خود بررسی کنند.
کد خبر: ۱۰۷۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ 05 September 2021

تصور کنید در حالی که از محل کارتان تازه به خانه رسیده‌اید و برای تعطیلات آماده می‌شوید، یکی از دوستان با شما تماس می‌گیرد و پیشنهاد برنامه سفر برای آخر هفته را به شما می‌دهد. به نظر شما بهترین و سریع‌ترین راه برای خرید بلیط هواپیما چیست؟ در حالی که زمان کمی هم برای بستن چمدان و هماهنگی با اعضای خانواده را دارید. پاسخ سوالات شما همین‌جا است.

امکان خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین به این معنی است که می‌توانید آن را در هر زمان از روز در هر کجا که هستید، به راحتی آن را تهیه کنید. می‌توانید پرواز خود را در خانه، در حالی که در دفتر کار هستید از طریق لپ‌تاپ و تلفن هوشمند با مراجعه به سایت فلایتیو به صورت آنلاین رزرو کنید. دوره‌ای که مسافران باید هنگام رزرو پروازها به آژانس‌ مسافرتی مراجعه کنند، گذشته است. امروزه اینترنت برای خرید بلیط هواپیما گزینه بسیار ساده‌تری است. از مزایای آن از روش‌های سریع و آسان برای مقایسه قیمت‌ها در چندین خطوط هوایی گرفته تا اجازه مسافران به چاپ کارت‌های پرواز در خانه.

مزایای خرید بلیط هواپیما آنلاین

هنگام خرید بلیط هواپیما آنلاین، آزادی در انتخاب قیمت آن‌ها را دارید که مسافران هنگام رزرو پرواز از طریق یک آژانس مسافرتی یا تماس با یک شرکت هواپیمایی از این نوع آزادی برخوردار نیستند. خرید آنلاین بلیط به این معنی است که مشتریان می‌توانند بسیاری از خطوط هوایی را قبل از انتخاب خود بررسی کنند. باید بدانید که ایرلاین‌ها بر اساس برنامه‌های خود در فصل‌های مختلف، برای پروازهای ایرلاین خود به بعضی مقصدها، آفر و قیمت ویژه در نظر می‌گیرند برای مثال ممکن است اول هفته که شما اقدام به خرید کرده‌اید بلیط خود را ۲۰۰ هزار تومان گران‌تر از وقتی که در وسط هفته اقدام می‌کنید، بخرید. ما در فلایتیو بهترین تخفیف‌ها را برای شما در نظر می‌گیریم، بنابراین لازم نیست به چندین وبسایت سر بزنید. تنها کافی است وارد سایت شوید و بر اساس فیلترها ایرلاین مورد نظر خود را با قیمت مناسب انتخاب کنید.

بررسی‌های اولیه

در زمان خود صرفه‌جویی کنید. برای چک کردن هواپیمایی سنتی لازم است در صف فروش بلیط هواپیما بایستید تا کارت‌های پرواز خود را دریافت کنید. در طول انجام مراحل اولیه سفر، صف‌ها اغلب طولانی هستند و شما را مجبور می‌شوید زودتر به فرودگاه بروید و وقت خود را در صف هدر دهید. هنگام سفر با کودکان انتظار اغلب برای آن‌ها خسته‌کننده و برای والدین استرس‌زا است. مراحل ورود اولیه به صورت آنلاین به شما این امکان را می‌دهد کارت‌های پرواز خود را به صورت آنلاین چاپ کنید، بنابراین لازم نیست در صف‌های طولانی در فرودگاه بایستید. البته که همچنان برخی ایرلاین‌ها و برخی قوانین در این زمینه محدودیت ایجاد می‌کند. خرید بلیط هواپیما آنلاین این امکان را به شما می‌دهد که از ۲۴ ساعت قبل و تا یک ساعت قبل از پرواز، در فرودگاه حضور داشته باشید. در حالی که در خانه یا ماشین در راه به فرودگاه هستید، کافی است تا به وب‌سایت فلایتیو مراجعه کنید و در قسمت رزرو بلیط تمام اطلاعات خود را وارد کرده و کارت پرواز را دریافت کنید.

تغییرات و لغوها

هنگامی که بلیط هواپیما را آنلاین رزرو کرده‌اید، تغییر یا لغو بلیط ساده است. در بسیاری از موارد تنها کاری که باید انجام دهید این است که مستقیماً به وب سایت شرکت هواپیمایی مانند فلایتیو بروید و با اطلاعات رزرو خود وارد سیستم شوید. از آنجا به سادگی می‌توانید پرواز خود را به روزهای بعد تغییر دهید. یا اینکه به کلاس‌های مختلف کابین ارتقا دهید یا رزرو خود را لغو کنید. مزیت دیگر این است که بلیط‌های خریداری شده در یک آژانس مسافرتی معمولی ممکن است «هزینه خارجی» در قالبا ارائه خدمات اضافی داشته باشند، در حالی که در خرید آنلاین خرید بلیط هواپیما از سایت فلایتیو قیمت‌ها کاملا شفاف است و گزینه‌ای با عنوان هزینه اضافه و خارجی وجود ندارد.

امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما

در صورت استرداد هم شما می‌توانید به صورت آنلاین از پنل، با ایمیل و تلفن با پشتیبان‌های فلایتیو صحبت کنید تا کار شما را در کمترین زمان انجام دهند. همچنین رزرو بلیط از فلایتیو برخلاف سرویس‌های مختلفی که برای اینکار وجود دارد، اطمینان در پرداخت و پشتیبانی کارآمد را تضمین می‌کند. به این صورت که در ۲۴ ساعت ۷ روز هفته پاسخگوی شما خواهد بود.

بلیط هواپیما ارزان بخرید

برای تهیه ارزان‌ترین بلیط هواپیما، همیشه به صورت آنلاین رزرو کنید. حتی اگر این به معنی رزرو بلیط روی گوشی همراه خود در پارکینگ فرودگاه باشد. زیرا که خرید بلیط هواپیما فیزیکی در فرودگاه هم ارزان‌تر نخواهد بود. در بیشتر مواقع اگر عجله‌ای ندارید بهتر است از پروازهایی که مقصدشان فرودگاه فرعی شهر است، استفاده کنید. زیرا که ارزان‌تر از پروازهای فرودگاه اصلی هستند. به همین خاطر با خرید بلیط پروازهایی که به فرودگاه فرعی مقصدتان می‌روند می‌توانید هزینه کمتری برای رزرو پرداخت کنید.

چه اطلاعاتی در بلیط هواپیما وجود دارد؟

نام و نام خانوادگی شما به دو زبان مختلف از اولین اطلاعات داخل بلیط است. تاریخ پرواز رفت و برگشت هم در بلیت هواپیما ذکر شده است. همچنین نوع بلیط شما و کلاس پرواز شما خواهد آمد. ترمینال پرواز و ایرلاین هم در بلیط نوشته شده است.

چرا باید سفر کنیم؟

سفر کشف جهان درون و بیرون است. سفر کردن به شما کمک می‌کند تا ذهن بازتری داشته باشید. ملاقات با افراد جدید و قرار گرفتن در معرض مکان‌ها، فرهنگ‌های جدید باعث می‌شود تا جهان بینی وسیع‌تری داشته باشید. سفر به سلامت شما کمک می‌کند. از کاهش استرس تا کاهش شانس ابتلا به بیماری قلبی، مزایای سلامتی سفر بسیار زیاد است. تا زمانی که خودتان تجربه نکنید، نمی‌توانید تصور کنید که زندگی در مکان دیگری تا چه میزان متفاوت است. همه چیز از کار گرفته تا خانواده، اعتقادات و علایق. این تجربه‌های مختلف نیز به شما کمک می‌کند؛ ایده‌های جدیدی را که قبلا به آنها فکر نکرده‌اید، کشف کرده و در نظر بگیرید.

در نهایت هنگامی که تصمیم به سفر گرفتید و چمدان‌های خود را بسته‌اید، زمان خرید بلیط هواپیما است. فلایتیو این کار را برای شما آسان کرده است. این سامانه با ایرلاین‌های داخلی و خارجی طرف قرار داد است، تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته فلایتیو در هر زمانی، سوالات مشتریان و خریداران را پاسخگو هستند و راهنمایی لازم را فراهم می‌کنند. در فلایتیو می‌توان تمام پروازهای خارجی را با قیمت‌های دقیق و ایرلاین‌های طرف قرارداد مشاهده کرد و پس از بررسی بلیط مورد نظر را رزرو یا خرید کرد. پس فرصت را از دست ندهید و سری به فلایتیو بزنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس