بازدید 13869
۹
سفیر افغانستان در تاجیکستان:

طالبان قصد دارد احمد مسعود را به قتل برساند

«محمد زهیر اغبر»، سفیر افغانستان در تاجیکستان گفت: هیچ یک از معاونان اشرف غنی نمی‌دانستند که او قصد فرار دارد / ساعت ۱۶ همه برای نشست منتظر غنی بودند، اما در آن ساعت ۳ هواپیما که غنی و خانواده‌اش در آن‌ها بودند به پرواز درآمدند / طالبان قصد دارد احمد مسعود را به قتل برساند
کد خبر: ۱۰۷۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ 01 September 2021

به گزارش تابناک، «محمد زهیر اغبر»،سفیر افغانستان در تاجیکستان گفت: اشرف غنی، رئیس جمهور سابق افغانستان نه تنها از کشور فرار کرد بلکه همکارانش را به دست سرنوشت سپرد و پول هنگفتی را نیز با خود برد و از مردم دزدی کرد.

محمد زهیر اغبر در بخش دیگری از سخنانش گفت: طالبان قصد دارد احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت در پنجشیر را به قتل برساند و با نمایندگان این مقاومت مذاکره نخواهد کرد.

وی افزود: طالبان هرگز با نمایندگان مقاومت در پنجشیر مذاکره نخواهد کرد. شبه‌نظامیان طالبان سیاستمدار نیستند بلکه تروریست‌هایی هستند که از سه سال پیش در بسیاری از کشور‌ها در فهرست سازمان‌های ممنوعه قرار دارند.

سفیر افغانستان در تاجیکستان تصریح کرد: آن‌ها گستاخ و خشونت‌طلب هستند و هدفشان به زانو درآوردن کل افغانستان است. آن‌ها با هیچ یک از شروط مذاکرات دوحه موافق نیستند. هدف آن‌ها کشتن رهبران مقاومت به ویژه احمد مسعود است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۹
دریک کلام : طالبان یعنی حیوان پست و بیشعور و حرمزاده !!
همین و بس

ممنونم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
شعور حیوان از طالبان بیشتره
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
یه روم به دیوار میگفتی ...
طالبان با ترور و آدمکشی زنده است .غیراز این از آدمکش انتظاری نیست .نمی تواند بسازد .باید اسلحه سازان دنیا تجارت کنند
چرا از احمد مسعود حمایت نمیشه؟!
چرا سپاه و ارتش به مردم مظلوم شیعه پروان و هزاره افغانستان کمک نمیکنه این طلبان میخواهد افغانستان را یکدست سنی و از مذهب شیعه پاکسازی کنه کجا هستن شماها که جنایتی با زن و بچه شیعیان میکنن
طالبان (طالب خون و خونریزی و تجاوز) همانند دیگر دیکتاتورها هیچ صدای مخالفی را بر نمی تابند. مردم بیچاره افغانستان به زودی متوجه خواهند شد که بد اشتباهی کرده اند که در مقابل این جماعت واپسگرا ایستادگی نکرده اند وشر آنها را از سر خودشان کوتاه نکرده اند.
خدا پشت و پناه احمد مسعود باشد.
درود بر احمد مسعود دمت گرم بجگند قلب میلیون ایرانی باتوست برای کم کردنند روی روسبه چین وپاکستان ووووبجگند مثل پدر اسمت تو ناریخ خواهد رفت وانهای که از طالبان حمابت کردنند تو تاربخ منفور خواهند شد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم