بازدید 7798
وزارت راه؛

اخبار جعلی منتسب به وزارت راه پیگیری قضایی می‌شود

انتشار اخبار مرتبط با ستاد وزارت راه و شهرسازی صرفا در پایگاه خبری این وزارتخانه درج می‌شود و اخبار نقل شده از این پایگاه خبری که در این پایگاه وجود ندارد، جعلی است و پیگرد حقوقی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 01 September 2021

اخبار جعلی منتسب به وزارت راه پیگیری قضایی می‌شود

به گزارش  مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی این وزارتخانه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اخباری که در شبکه‌های اجتماعی و در رسانه‌ها به نقل از پایگاه خبری و حتی بدون نقل از پایگاه منتشر می‌شود، اما در سامانه خبری به آدرس news.mrud.ir وجود ندارد جعلی و پیگرد حقوقی خواهد شد.

اخبار وزارت راه و شهرسازی روزانه از طریق پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به آدرس ذکر شده قابل دستیابی است و حتما موارد دیگر با ارجاع به این اخبار از طریق پیوند قابل شناسایی است.

گفتنی است دیروز خبر انتصاب مدیر عامل یکی سازمان‌های وزارت راه و شهرسازی در پیام رسان‌های موبایلی منتشر شد که در متن خبر به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی قید شده بود، که به اطلاع می‌رساند خبر مربوط، در پایگاه خبری این وزارتخانه وجود ندارد و تکذیب می‌شود ضمن اینکه انتشار خبر مذکور و موارد مشابه مورد پیگرد حقوقی و قضایی قرار می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار