ضرر پالایش یکم امروز ۹ شهریور چقدر شد؟

صندوق پالایش یکم، امروز در چهارمین روز هفته جاری منفی به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۲.۶۸ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل ۸۵ هزار و ۲۹۰ ریال معامله شد
کد خبر: ۱۰۷۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱ 31 August 2021

به گزارش بورس تابناک؛ امروز بازار سرمایه همانند روز گذشته با افزایش حجم عرضه‌ها همراه بود و دیگر خبری از بازدهی قابل توجه شبندر نبود و این نماد با نوسانات زیاد نزدیک قیمت روز گذشته معامله شد، شپنا با صف فروش ۱۶ میلیاردی همراه بود و د ابتدا بیشترین تاثیر منفی را بر کاهش شاخص داشت. در انتهای بازار شپنا و شتران و شبریز با صف فروش به کار خود پایان دادند و شبندر نمادی بود که اثر مثبت بر شاخص بورس داشت.
سهامدارانی که از ابتدا این صندوق را نگهداری کرده‌اند، الان زیان ۱۴ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با افت ۳.۹ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) کاهش ۴.۰۳ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۴.۰۱ درصدی و شبندر (پالایش نفت بندرعباس) با رشد ۴.۱ درصدی امروز را به پایان رساندند.


ارزش پالایشی یکم ۹ شهریور ۱۴۰۰

امروز سه شنبه ۹ شهریورماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۲.۶۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۵۲۹ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۳.۶۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۴۴۷ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ضرر پالایش یکم امروز ۹ شهریور چقدر شد؟
 
 
منبع: نبض بورس
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان