بازدید 5288

آب به ۳۰ روستا در ریگان می‌رسد

فرماندار ریگان گفت: با احداث ۴ مجتمع آبرسانی، ۳۰ روستا در شهرستان ریگان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 31 August 2021


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امین باقری، فرماندار ریگان امروز در بازدید از روند آبرسانی به روستا‌های فاقد آب آشامیدنی گفت: یکی از مشکلاتی که در شهرستان ریگان وجود دارد، مشکل آب اشامیدنی در روستا‌های این شهرستان است.

باقری با بیان اینکه با احداث ۴ مجتمع آبرسانی، ۳۰ روستای ریگان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد، افزود: با احداث مجتمع آبرسانی حمیدآباد با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال، ۵۰۰ خانوار از مزایای آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

او بیان داشت: با راه اندازی مجتمع آبرسانی علی آباد پشت ریگ که با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال احداث می شود، هزار و ۲۰۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند.

فرماندار ریگان تصریح کرد: با ساخت مجتمع کهور خشک با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال، ۴۰۰ خانوار از آب آشامیدنی بهره مند می شوند.

او از احداث مخزن ۳ هزار متر مکعبی شهر گنبکی خبر داد و بیان داشت: این مخزن نیز با اعتبار ۳۵ میلیارد ریالی آماده بهره‌برداری است.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه آبرسانی به ۱۰ روستای شهرستان ریگان با جمعیت هزار نفری به همت سپاه شهرستان ریگان در حال انجام است، تصریح کرد: روستا‌های مناطق کوهستانی در اولویت آبرسانی هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست