بازدید 4151
۱

واکسیناسیون کارکنان شهرداری قم آغاز شد

مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم از آغاز واکسیناسیون کرونا، ویژه کارکنان مدیریت شهری قم در مناطق هشت‌گانه ‌و سازمان‌های تابعه خبرداد.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳ 29 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی شهرداری قم سید علی بیگدلی درگفت و گویی اظهار داشت: نیروهای خدوم شهرداری در سازمان‌ها و مناطق مختلف از ابتدای شیوع کرونا همواره در کنار عوامل اجرایی و مدافعان سلامت بوده و به‌ارائه خدمت در بخش‌های مختلف از جمله آرامستان‌ها، حمل و نقل عمومی، آتش نشانی، پسماند و سایر بخش‌ها پرداخته‌اند.

وی افزود: در این راستا و به منظور پیشگیری از ابتلای کارکنان شهرداری به‌کرونا مجوز واکسیناسیون آنها علیه بیماری کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی قم صادر و از چهارم شهریورماه ۱۴۰۰ فرآیند مذکور آغاز شد.

بیگدلی تصریح کرد: با توجه به‌هماهنگی صورت گرفته و ارائه اطلاعات کارکنان شهرداری به دانشگاه علوم پزشکی تمام کارکنان شهرداری قم در بخش‌های مختلف می‌توانند با کارت ملی به مرکز واکسیناسیون واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مراجعه و به‌تزریق واکسن اقدام کنند.

وی بیان کرد: اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان شهرداری تا روز یکشنبه هفتم شهریورماه ادامه دارد و در صورت لزوم نیز قابل تمدید است.

بیگدلی همچنین از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و سایر مسئولان استانی به‌ویژه حمایت‌های شهردار به‌منظور انجام واکسیناسیون کارکنان شهرداری قدردانی نمود.

پویش اطلاع‌رسانی "من واکسن زدم شما چطور" درقم اجرا می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم نیز گفت: طرح پویش اطلاع‌رسانی "من واکسن زدم شما چطور" با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قم به‌اجرا گذاشته خواهد شد.

مهدی کلانترزاده گفت: طرح فوق درادامه اقدام‌های شهرداری قم درزمینه اطلاع‌رسانی و تبلیغات پیام‌های مرتبط با ویروس کرونا و درراستای نهادینه‌سازی، ترویج و تشویق مردم برای تزریق واکسن کرونا به‌اجرا درآمده‌است.

وی درخواست از شهروندان برای استقبال و تزریق واکسن را هدف اصلی این پویش اطلاع‌رسانی دانست و گفت: اکران ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع بنر اطلاع‌رسانی با پیام‌های مختلف درمورد اهمیت تزریق واکسن کرونا در ۵۸۵ نقطه از سطح شهر از اقدام‌های مهم شهرداری قم درزمینه اطلاع رسانی و حمایت و همراهی کادر بهداشت و درمان در واکسیناسیون عمومی بوده‌است.

مدیرکل ارتباطات شهرداری قم با بیان اینکه اکران بنر در مورد اهمیت تزریق واکسن کرونا در قالب، استرابرد، آویز و عرشه پل بوده‌است، افزود: امیدواریم با اطلاع‌رسانی و ترغیب باعث تسریع در اقدام شهروندان برای تزریق واکسن بوده تا هرچه زودتر شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس در سطح شهر مقدس قم باشیم.

کلانترزاده این پویش اطلاع‌رسانی را محدود به‌تبلیغات شهری ندانست و خاطرنشان کرد: شهرداری قم علاوه بر شبکه‌های رسانه‌ای و مجازی تحت اختیار شهرداری، درمجموعه قم نیز اقدام به‌نمایش پیام‌های اطلاع رسانی این پویش درمورد اهمیت تزریق واکسن کرونا کرده‌است.

وی تصریح کرد: تمامی محتوا و پیام‌های این پویش اطلاع‌رسانی با هماهنگی و جلب نظر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم تهیه شده و شهرداری قم خود را موظف به‌تبعیت از این دانشگاه به‌عنوان فرمانده میدان مبارزه با ویروس کرونا دراستان می‌داند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
واکسینه کردن گروه های شغلی با توجیهات مضحک بجای واکسیناسیون عمومی بر اساس سن فقط در ایران
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار