بازدید 8282
۷
رییس سازمان غذا و دارو:

شانه ساز: بی‌اعتباری واکسن سینوفارم شایعه است

رییس سازمان غذا و دارو با رد شایعه معتبر نبودن واکسن وارداتی سینوفارم به کشور گفت: تمام واکسن‌های وارداتی به کشور حتما باید علاوه بر کشور سازنده، در چند کشور معتبر دیگر هم سابقه مصرف داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ 28 August 2021

 

به گزارش تابناک و به نقل از وبدا، محمد رضا شانه ساز با رد اظهاراتی مبنی بر معتبر نبودن واکسن سینوفارم وارداتی به ایران افزود: در عین حال نشریه‌ای که این شایعه را پخش کرده، اگر ظرف ۴۸ ساعت آینده مدارک مستدل و مستند به ما ارائه ندهد، یقینا شکایت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: تمام واکسن‌های وارداتی به کشور حتما باید علاوه بر کشور سازنده، در چند کشور معتبر دیگر هم سابقه مصرف داشته باشد، بر همین اساس به هموطنانم اطمینان می‌دهم که به این شایعات به هیچ وجه توجه نکنند، ما ۱۰۰ درصد این اظهارات را تکذیب می‌کنیم.

شانه‌ ساز تصریح کرد: از آنجایی که حفظ آرامش روانی یکی از وظایف مهم وزارت بهداشت به ویژه در این شرایط سخت کرونایی است، اگر ظرف ۴۸ ساعت آینده نشریه‌ای که این ادعا را انجام داده و این شایعه را پخش کرده، مدارک مستدل و مستند به ما ارائه ندهد، یقینا در مراجع ذی‌صلاح پیگیر خواهیم شد و شکایت خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۷
اگه شما راست میگن مستندات مربوط به درصد افراد مبتلا شده و بستری شده که واکسن زدن رو به درستی منتشر کنید. اونایی که دوز دوم واکسن سینوفارم رو دریافت کردن بدون استثنا بعد از چند روز کرونا گرفتن
شکایت تو به جه درد مامیخوره ،معلومه که شایعه نیست
واکسنی که هرکس زده بعد چند وقت کرونا گرفته و طق آمار هم فوتی زیاد داشته معلومه معتبر نیست.
شما الان بخوای بری خارج از کشور واکسن سینوفارم رو تایید نمی کنن و باید آسترازنکا زده باشی.بی اعتبار تر از این نمیشه سزاغ داشت
اگر درست بود ما از کی شکایت کنیم؟
وقتی این می گه شایعه است یعنی 100 درصد حقیقت دارد.
مردم انقدر از مسئولین دروغ و تناقض شنیدن که گوششون از تکذیب و انکار پره
آقای وزارت بهداشت شما با ارائه مدارک و مستندات ثابت کنید که شایعه س!!!
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی