بازدید 6290

صعود ارزش سهام منچستریونایتد درپی خرید رونالدو

رونالدوی ۳۶ ساله که بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ در منچستریونایتد عضویت داشت، قراردادی دو ساله با این باشگاه انگلیسی امضا خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 28 August 2021

برنده پنج توپ طلا نیامده تأثیرش را بر منچستریونایتد گذاشت و باعث رشد ارزش سهام این باشگاه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه منچستریونایتد شب گذشته (جمعه) به طور رسمی خبر از توافق با یوونتوس برسر انتقال کریستیانو رونالدو به جمع شیاطین سرخ داد، این در حالی که مهاجم سه فصل اخیر یوونتوس به شدت بحث رفتنش به منچسترسیتی مطرح بود، اما مدیران باشگاه منچستریونایتد در اقدامی غافلگیرانه و فوری با او برای بازگشت به جمع شیاطین سرخ به توافق رسیدند. رونالدوی ۳۶ ساله که بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ در منچستریونایتد عضویت داشت، قراردادی دو ساله با این باشگاه انگلیسی امضا خواهد کرد.

صعود ارزش سهام منچستریونایتد درپی خرید رونالدو

اعلام خبر رسمی بازگشت رونالدو به منچستریونایتد، سایت این باشگاه را به علت هجوم بالای هواداران برای دقایقی خارج از دسترس کرد. پست توئیتری باشگاه هم که این خبر را اعلام کرد، در همان یک ساعت اول یک میلیون لایک (پسندیدم) گرفت، این در حالی که پست مربوطه در اینستاگرام تاکنون بیش از ۱۲ میلیون لایک خورده است.

همچنین بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «ESPN»؛ اعلام خبر رسمی بازگشت کریستیانو رونالدو به جمع شیاطین سرخ باعث رشد ۸ درصدی ارزش سهام باشگاه منچستریونایتد شده است که رقمی در حدود ۲۵۰ میلیون یورو می‌شود.

کریستیانو رونالدو که با آرای هواداران یوونتوس به عنوان ارزشمندترین بازیکن این تیم در فصل ۲۱-۲۰۲۰ معرفی شد، با ۲۹ گل زده عنوان بهترین گلزن فصل گذشته سری A ایتالیا را نیز از آن خود کرد. او در ۱۳۳ بازی برای یوونتوس به میدان رفت و ۱۰۱ گل به ثمر رساند.

برنده پنج توپ طلا در سه فصل حضورش در یوونتوس دو قهرمانی در سری A و یک قهرمانی در جام حذفی را با این تیم تجربه کرد، اما نتوانست به بانوی پیر برای شکست طلسم ناکامی طولانی مدتش در لیگ قهرمانان کمک کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان