بازدید 4281
با کیفیت بالا و استقبال فوتبالیست‌های بااستعداد برگزار شد؛

طرح بزرگ استعدادیابی تیم ملی نوجوانان در استان تهران

کد خبر: ۱۰۷۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 28 August 2021

 طرح بزرگ استعدادیابی تیم ملی فوتبال نوجوانان در استان تهران با کیفیت بالایی برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در این رابطه حمید حسینی مسئول دپارتمان استعدادیابی فوتبال استان تهران گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال ج.ا.ایران، مبنی بر اجرای طرح استعدادیابی در رده سنی متولدین ۸۴ (دو ماه آخر) جهت تشکیل تیم ملی نوجوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان تهران از  مورخ ۲۰ مرداد برنامه اجرایی طرح استعدادیابی خود را در همین راستا آغاز نمود.
 
حسینی اظهار داشت: در گام نخست هیات فوتبال استان تهران با هماهنگی و اعلام فراخوان به باشگاه های فعال در سطح استان، از تمامی بازیکنان مستعد شاغل در لیگ های سطح بالای تهران جهت حضور در تمرینات انتخابی دعوت بعمل آورد .
 
وی افزود: در ادامه روند اجرای طرح استعدادیابی، در تاریخ های ۲۱ و ۲۲ مرداد و ۴و ۵ شهریور مراحل بعدی تمرینات نیز با حضور استعدادیابان برار استان تهران انجام گردید.
 
حسینی در خصوص شهرستان های استان نیز افزود: در فستیوال استعدادیابی به میزبانی ملارد تیم های فعال در شهرستان های استان تهران نیز بازیکنان خود را در معرض دید استعدادیابان هیات فوتبال استان تهران قرار دادند تا بازیکنان مستعد و نخبه شهرستان های استان نیز شانس حضور در بین نفرات منتخب را داشته باشند. در مجموع‌ برگزاری فستیوال ملارد و تمامی مراحل اجرای طرح استعدادیابی، تعداد بسیاری از بازیکنان استان تهران مورد ارزیابی قرارگرفتند.

این مسوول هیات فوتبال پایتخت گفت: از مسئولین محترم شهرستان، فرماندار ،شهرداران ملارد و صفادشت، رئیس اداره ورزش و جوانان، اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرستان و بخش، روسای کمیته های هیأت فوتبال، مربیان و اهالی فوتبال شهرستان، قدرانی می نماییم.

قابل ذکر است طرح بزرگ استعدادیابی استان تهران در تاریخ ۱۰ شهریور به کار خود پایان می دهد و در نهایت تعداد۳۰ بازیکن به عنوان نفرات برگزیده به فدراسیون فوتبال جهت شرکت در مرحله کشوری انتخابی تیم ملی ج.ا.ایران معرفی خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
همش نون دونیه
من تو مراسم استعدادیابی در شهرستان ملارد حاضر بودم و متاسفانه با چشم خودم و جلوی دیگر خانواده ها دیدم پسر معاون فرماندار ملارد علیرغم بی استعدادی و رد تمام آزمون ها بعنوان یکی از برنده ها اعلام شد. اینجوری واقعا استعداد نوجوانان شهرستان ملارد کشف نمیشه تا وقتی سیاسی بازی و قدرت افراد غیربومی در هر شهرستان وجود داشته باشند. از مسئولین برگزاری و استانی تقاضای بررسی مجدد و جلوگیری از سو استفاده منابع قدرت را داریم.
سلام، از سایت تابناک برای انتشار اخبار استان تهران تشکر میکنیم. ماجرای فرزند معاون غیربومی ملارد در این طرح استعدادیابی واقعا نُقل محافل ورزشی ملارد است. سالها فرزندان این خطه از مرز و بوم تلاش کردند که در همچین طرحی استعدادشون نمایان بشه ولی با ورود این افراد ورزش ملارد نابود خواهد شد. امیدواریم دولت رئیسی و وزیر ورزش و جوانان و وزارت کشور و استاندار تهران نسبت به این موضوع ورود کنند. از نوجوانان ملاردی هم درخواست میکنم دست از تلاش برندارند و به ورزش کردن همچنان ادامه بدن. یه روزی بالاخره حق به حق دار میرسه
طرح استعدادیابیه یا پارتی بازی مقامات؟؟؟ بچه یارو آدمه بچه ما نیست؟؟؟
آقای معاونت سیاسی ملارد بچت رو بذار تلاش کنه تا استعدادش کشف بشه نه اینکه خودت صورتجلسه کنی و دستور بدی تایید کنند که بچت برنده طرح استعدادیابی شده!!! درمحضر خدا و ملت باید پاسخگو باشید
حالا خوبه ملارد جزو استان تهرانه و این تخلفات توسط مقامات رخ میده ببینید اونایی که در مناطق دور افتاده ان چی میکشن...
فرمانداری ملارد نامه نزنه به تابناک بگه مردم چطوری اونجا بودن که فهمیدن پسر معاون الکی برنده شده خوبه!!!!!!!!!
پارتی بازی معاون فرماندار ملارد باعث خشم مردم از دولت شده. مسخره بازیه
خداکنه در این طرح های استعدادیابی واقعا استعدادها کشف بشه و از ایجاد حاشیه خودداری کنند
آقای یزدان....... شما وظیفه داشتید به عنوان معاون یه نهاد حکومتی بر حسن اجرای این استعدادیابی ها و جلوگیری از سوء استفاده و نفوذ افراد اقدام کنید نه اینکه خودتان پیشگام در زمینه های حاشیه سازی باشید
امیدواریم در دولت آقای رئیسی از افراد خبره و کاربلد استفاده کنند تا این موارد دیگر تکرار نشود
آیا وزیر کشور نباید این مقام دولتی را به جرم سو استفاده از جایگاه سیاسی و دولتی به هیئت تخلفات اداری معرفی کند؟ آیا استاندار تهران این چیزا را نمی بیند؟
آقای وزیر کشور
آقای استاندار تهران
آقای معاونت سیاسی استانداری تهران
شما در مقابل این بی اخلاقی های معاونت سیاسی فرمانداری ملارد مسؤل هستید...
سلام خدمت سایت وزین و معتبر تابناک و شهروندان محترم ملارد
مردم شریف شهرستان ملارد به مدت 8 سال و از ابتدای دولت جناب آقای روحانی میزبان آقای یزدانی از جنوب کشور بوده اند. هرچند افراد بیشمار مستعدی در شهرستان ملارد و استان تهران وجود داشتند و دارند که می‌توانستند عهده دار این مسولیت های دولتی باشند ولی با مهمان نوازی، ایشان و خانواده او را پذیرا بودند. این انتظار از ایشان نمی رفت که در پایان عمر مسولیت کاری خود در دولت آقای روحانی و با سو استفاده از جایگاه شغلی در مقام یکی از معاونین فرماندار ملارد، فرزند خود را که در این شهرستان مهمان همین نوجوانان ملاردی بوده را بدون در نظر گرفتن خط قرمزهای انقلاب، خانواده محترم شهدا و مردم شریف شهرستان به عنوان استعداد برتر معرفی نمایند و فرزندان این شهرستان را که سالها تلاش کرده اند تا در همچین برنامه ای کشف استعداد شده و برای کشورمان شگفتی کسب کنند از طرح بی بهره بمانند.
با اینکه شنیده ایم مجددا به دلیل مسائل شغلی، سعی در حذف نام فرزند خود از لیست نهایی را دارند ولی ورود اولیه آن، سو استفاده از جایگاه شغلی در فشار به مسولین برگزاری،، شهادت اولیا و خانواده فرزندان در مسابقات برگزاری شده و بی اعتنایی به مردمی که 8 سال ایشان را در این مسولیت خطیر همراهی کرده اند واقعا جای تاسف و شگفتی دارد. امیدواریم با اعلام عذرخواهی از مردم شهرستان ملارد در پی جبران و حلالیت برآیند. من الله التوفیق
داستان چیه؟ چرا واقعا اینکارو کرده؟ چی فکر کرده پیش خودش؟
یعنی قوه قضائیه نمی تونه به تخلفات اداری مسولین شهرستانی ملارد ورود کنه؟ مردم ملارد از دادستان تازه معرفی شده و جوان ملارد انتظار برخورد قانونی دارند.
کسی که از استان دیگه ای در ملارد مسؤل شده باشه مسلما دلش به حال نوجوانان ملاردی نمی سوزه و با نفوذ فرزند خودش و در اولویت قرار میده، از دولت انقلابی رئیسی تقاضا داریم از افراد بومی در سمت های مدیریتی و تصمیم گیری استفاده کنند.
مردم انقلابی ملارد باید درخواست محاکمه این افراد سو استفاده کننده از قدرت رو بدن. من حاضرم پیگیری حقوقی و قضایی این محاکمه رو انجام بدم
استعداد کی رو کشف کردن؟ چرا اطلاع رسانی عمومی تو ملارد نکردن؟
اینم برگ دیگری از کارنامه دولت روحانی
تابناک اگه امکان داره شما هم مطالبه مردم ملارد رو از این بی قانونی پیگیری کنید.
براشون متاسفم. جای بچه من بود اونجا
آقای یزدانیار برو تو اتاق یه کم به کارایی که کردی فکر کن
عملکرد این مدیر در فرمانداری ملارد مستقیما به فرماندار و استاندار برمیگرده. یزدانیار خجالت بکش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار