بازدید 3572

پیش‌بینی آسمان صاف برای بیشتر مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا (۶ و ۷ شهریورماه) در غالب مناطق کشور آسمان صاف است و فقط ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات مازندران و گلستان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می دهد.
کد خبر: ۱۰۷۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 28 August 2021

به گزارش «تابناک»، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: امروز و فردا (۶ و ۷ شهریورماه) وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور ادامه دارد که بعضی ساعات در جنوب سیستان و بلوچستان وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: دوشنبه و سه شنبه (۸ و ۹ شهریورماه) جوی آرام و پایدار در کل کشور حاکم خواهد بود. چهارشنبه (۱۰ شهریورماه) در ارتفاعات استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی و پنجشنبه (۱۱ شهریورماه) علاوه براین مناطق در ارتفاعات شرق تهران، سمنان و شمال خراسان رضوی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر گاهی وقوع رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۷ شهریورماه) صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۴ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پس فردا (۸ شهریورماه) صاف گاهی همراه با وزش باد و در بعد از ظهر نیمه ابری خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین زمان به ۳۵ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ضیاییان در پایان گفت: امروز و فردا (۵ و ۶ شهریورماه) اهواز با حداکثر دمای ۴۸ و ۴۶ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۹ و ۳۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌ کشور هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل