بازدید 4781

دستگیری عاملان فروش داروی غیرمجاز در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان ۱۱ نفر عاملان فروش اقلام دارویی خارج از چرخه توزیع شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۷۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 27 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: مامورین پلیس امنیت عمومی استان در راستای مقابله جدی با هرگونه تهیه و توزیع داروی خارج از چرخه توزیع با انجام اقدامات فنی اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی و گشت زنی‌های هدفمند پنهان و آشکار در صنوف و محلات مختلف شهرستان بندرعباس یک محل دپو و احتکار اقلام پرشکی و بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا را در یکی از محلات این شهرستان شناسایی و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار داد.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و با توجه به شرایط کمیاب دارویی در کشور و استان در بازرسی دقیق از یک بنگاه معاملاتی ملکی تعداد ۱۱ هزار و ۱۵۲ قلم انواع آمپول و قرص‌های کمیاب که جهت فروش با قیمت بالا و خارج از چرخه احتکار شده بودند کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش دارو‌های قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۱۳ میلیارد ریال عنوان کرده و گفت: در این رابطه ضمن شناسایی و دستگیری عامل اصلی توزیع و فروش خارج از چرخه دارو و واکسن کرونا، تعداد ۱۰ نفر دیگر از رابطین و فروشندگان داروی قاچاق دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به یگان انتقال داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان ضمن برخورد قاطع پلیس با احتکار کنندکان کالا از مردم در خواست کرد: در صورت آگاهی از هر گونه اقدام به قاچاق، مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج