ارزش پالایش یکم ۳ شهریور

صندوق پالایش یکم، امروز در آخرین روز هفته جاری باز هم مثبت به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۵۵ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۸۷ هزار و ۳۵۰ ریال معامله شد
کد خبر: ۱۰۷۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ 25 August 2021

به گزارش بورس تابناک، امروز صندوق پالایش همانند روز‌های گذشته در هفته جاری مثبت شروع به کار کرد و پالایش در ادامه صعود روز‌های گذشته بعد از رشد ۰.۵۵ درصدی با قیمت ۸۷۳۵۰ ریال آخرین روز هفته ر ا به پایان رساند و باز هم بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را به خود اختصاص داد. پالایش هفته جدید را در مبلغ ۸۸.۰۲۰ ریال شروع خواهد کرد. سهامدارانی که از ابتدا این صندوق را نگهداری کرده‌اند، الان زیان ۱۲ درصدی را متحمل شده‌اند.

نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با افت ۰.۱۷ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) افزایش ۰.۱۳ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۲.۲۹ درصدی امروز را به پایان رساندند، شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود، امروز مجوز افزایش سرمایه شرکت پالایش نفت بندر عباس به ثبت رسید. بدین ترتیب شبندر در آستانه افزایش سرمایه ۳۶۸ درصدی قرار گرفته است.


ارزش پالایشی یکم ۳ شهریور ۱۴۰۰

امروز چهارشنبه ۳ شهریورماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۰.۵۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۷۳۵ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۱.۲۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۷۹۵ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش پالایش یکم ۳ شهریور | افزایش سرمایه ۳۶۸ درصدی یک نماد پالایشی

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل