ارزش پالایش یکم ۲ شهریور

صندوق پالایش یکم، امروز در چهارمین روز هفته جاری مثبت به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۳.۶۴ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۸۶ هزار و ۸۷۰ ریال معامله شد
کد خبر: ۱۰۷۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸ 24 August 2021

به گزارش بورس تابناک، امروز صندوق پالایش همانند روز‌های گذشته در هفته جاری مثبت شروع به کار کرد و پالایش در ادامه شگفتی‌سازی روز‌های گذشته، پالایش هم در ابتدای معاملات ۸۳.۹۸۰ ریال بود که بعد از رشد ۳.۶۴ درصدی به قیمت ۸۶.۸۷۰ ریال رسید و بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را به خود اختصاص دادند..

نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با رشد ۲.۲۳ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) افزایش ۱.۹۸ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۴.۵۶ درصدی امروز را به پایان رساندند، شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود. سهامدارانی که از ابتدا این صندوق را نگهداری کرده‌اند، الان زیان ۱۳ درصدی را متحمل شده‌اند.


ارزش پالایشی یکم ۲ شهریور ۱۴۰۰

امروز سه شنبه ۲ شهریورماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۳.۶۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۶۸۷ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۴.۴۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۷۵۸ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش پالایش یکم 2 شهریور | کاهش ضرر پالایش یکم در معاملات امروز
 
منبع: نبض بورس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار