بازدید 40952
۵
گزارش

معاوضه مهاجم سپاهان با مغانلو به بن‌بست خورد!

این بازیکن سابقا ملی‌پوش که در دوره ویلموتس در ترکیب اصلی تیم ملی هم بازی و گلزنی کرد، حالا درگیر یک قانون حرفه‌ای در لیگ پرتغال شده است.
کد خبر: ۱۰۷۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰ 23 August 2021

محبی ستاره جوان سپاهان از این تیم خداحافظی کرد و به زودی با تیم پرتغالی قرارداد می‌بندد هرچند گفته می‌شود امضای نهایی با او به دلیل عدم حضورش در بازی‌های اخیر تیم ملی به مشکل خورده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این بازیکن سابقا ملی‌پوش که در دوره ویلموتس در ترکیب اصلی تیم ملی هم بازی و گلزنی کرد، حالا درگیر یک قانون حرفه‌ای در لیگ پرتغال شده است.

معاوضه مهاجم سپاهان با مغانلو به بن‌بست خورد!

هافبک سپاهان که دو فصل در این تیم توپ زده است و سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را نیز در کارنامه خود دارد، با انتشار پیامی از سپاهان و هواداران این تیم خداحافظی کرد.

او در این متن نوشت که قدردان مدیریت و مجموعه سپاهان خواهد بود و در مدت حضور در سپاهان هدفی جز سربلندی تیمش نداشته است.

این مهاجم بوشهری که اخباری مبنی بر قطعی شدن حضورش در سانتاکلارا پرتغال به گوش می‌رسید، اکنون در این کشور حضور دارد و طبق توافق سپاهانی‌ها با سانتاکلارا به زودی با این باشگاه پرتغالی قرارداد می‌بندد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
صد در صد شایعه است.
مگر شهریار مغانلو، قبل از عقد قرارداد با سانتاکلارا، اصلأ بازی ملی داشت؟ پس چنین قانونی وجود خارجی ندارد .
اینقدردرباره یک بازیکن مثل مغانلوتیترخبرمی زنید برای مسی که در نقل وانتقالات پرسروصداکل شبکه های خارجی یک مرحله تیترزدن نه اینکه هر روزپیرامون یه بازیکن درجه سه جهان هرروزه شاهد چندین تیتر می زنندو ان هم تکراری مغانلورفت سپاهان انهاپول داشتن خریدن مبارکشون باشه دیگه تمام دیگه اینقدر ٱنرالوس نکنید
کار خداس انشا الله ک شهریار بمون تو پرسپولیس
احمقا این خبره ؟؟
برو به امید خدا موفق باشی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها