بازدید 15648
انتقاد رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین از نحوه ورود بخش خصوصی به موضوع واردات واکسن

ورود بخش خصوصی به بازار، قیمت واکسن را برای ایران گران‌تر کرد!

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین با انتقاد از بخش خصوصی گفت: زمانی که سفارت ایران در حال خرید واکسن سینوفارم از چین بود، هر دوز ۱۶ دلار بود، اما هنگامی که تجار ایران به بازار وارد شدند، قیمت هر دوز به ۲۰ دلار رسید.
کد خبر: ۱۰۷۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ 23 August 2021
تابناک اجتماعی
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین با انتقاد از بخش خصوصی گفت: زمانی که سفارت ایران در حال خرید واکسن سینوفارم از چین بود، هر دوز ۱۶ دلار بود، اما هنگامی که تجار ایران به بازار وارد شدند، قیمت هر دوز به ۲۰ دلار رسید.

به گزارش «تابناک»، رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین قیمت واکسن سینوفارم برای ایران را فاش و از بخش خصوصی برای ورود به حوزه واردات واکسن کووید ۱۹ انتقاد کرد.
 
ورود بخش خصوصی به بازار، قیمت واکسن را برای ایران گران تر کرد!

مجیدرضا حریری در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ترند گفت، به دلیل تحریم‌های آمریکا و حضور سرمایه گذاران آمریکایی در شرکت دارویی تولیدکننده واکسن سینوفارم، شرکت‌های سینوفارم برای اعلام جزئیات فروش واکسن به ایران با محدودیت‌هایی روبه رو هستند.

وی خاطرنشان کرد: «تاکنون کمترین قیمت واکسن سینوفارم به ازای هر دوز ۱۰ دلار بوده است، مقداری از این واکسن‌ها به عنوان هدیه برای ایران ارسال شده است.»

وی ادامه داد: چین ۸۵۰ هزار دوز واکسن سینوفارم را رایگان به ایران هدیه داده است و در حال حاضر نیز تخفیف‌های قابل توجهی به ایران ارائه می‌دهد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲۲
واقعا ایشان انتظار دارند برای گران شدن 4 دلار در هر دوز واکسن , بخش خصوصی وارد نشود و هر روزه 3000 نفر در کشور به دلیل ابتلا به کرونا بمیرند؟ چرا در بحث واکسن سود و ضرر مشخص می کنند؟ آیا جان انسان هم قابل قیمت گذاری است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
منظورش ناشی بازی تجار ایرانیه نه اینکه خرید خصوصی بد باشه
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
اگر بنشینید بجای هزینه بازی خودتان را سرگرم کنید نه جان ایرانیها از دست می رود نه هزینه بستری شدن و خرید صدها قلم دارویی دیگر که در بیمارستانها برای
مداوای فرد واکسن نزده صرف می شود.جدای از ان هزینه استهلاک دستگاههای گرانقیمت بیمارستانها که مدام در حال کار است و زودتر از موعد مستهلک می شوند هم به آن اضافه کنید و مهمتر از ان فرسودگی کادر بیمارستانها که ما بهرای زنده ماندن به انها شدیدا نیاز داریم.لطفا بروید اول فکر کنید بعد حرف بزنید.اگر به حرف من گوش نمیدهید به حرف بزرگان دین گوش دهید.
مسئولان همیشه قیمت برق، گاز، بنزین،... و انواع مالیات ها و عوارض این ایران را با کشورهای پیشرفته مقایسه می کنند در کدام کشور این همه با واکسیناسیون بازی شده است
یعنی بازهم دولت توپ بی کفایتی خودش رو انداخت توی زمین مردم و دلال ها
شرم بر شما
ننگ بر شما

کجای دنیا واکسیناسیون یک ملت توسط بخش خصوصی داره انجام میشه ؟؟؟

خجالت نکشید
همش تقصیر خداست
وای بر این مسولین ....
کاسبان تحریم کیف کنین
بیار بابا تو بگو سی دلار ....از برکت بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
حماقت امثال تو هم تمومی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
16:03
چقدر ساندیس خوردی بی ادب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
پاسخ به 16:03
حماقت شماها دارید که وقتی مخبر هرروز مصاحبهمیکرد خرداد15میلیون تیر20میلیون مرداد25میلیون دوز واکسن تولید میکنیم ودنیا صف کشیدند برای خرید واکسن ایرانی امثال تو جشن وسرور دروغهای اینهارا برپاکردید واحسنت احسنت ومرگ بروطنفروش براه انداختید حماقت را شماها دارید که مسئولان تو واردات واکسن را ممنوع کردند وجان هزاران ایرانی را بخاطر لحبازی وندانم کاری ونداشتن اشراف برکشور بخطرانداختند حماقت شماها دارید با دوتا سخنرانی رئیسی به وی رای دادید
طرف نتونسته یک واکسن برای مردم پیدا کنه و بموقع بده مردم نمیرند و میگه درعوض امنیت دارید!!!!
خداییش در جنگ روزانه چند صد نفر تلفات دلریم؟ اینه امنیتی که باهاش دلار 7 تومانی را 28000 تومان کردیدو گورستان ها را آباد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
انقدر مراکز تزریق واکسن شلوغ است که جرات نمی کنیم بریم واکسن بزنیم - عده ای تو همون صف کرونا گرفتن - ایمنی واکسن 6 هفته بعد از دوز دوم ایجاد میشه
ناشناس
| Belgium |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
یادت میاد زمان ناصرالدین شاه هم 2 شاهی بود هر دلار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
در عوض میریم بهشت!۱۱
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
اصلا چه ربطی به امنیت داشت؟
حالت خوبه؟
معلومه از امنیتیها خیلی دلت پره
از آلبانی چه خبر؟
لطفا این برادران تجار را با نام و نشان و درجه و شغل به ملت معرفی کنید تا مورد قدر دانی قرار گیرند
استرازنکا با کیفیتی بسیاربالاتر 3 دلار است. ولی مافیای دارو تا میتواندنمیگذارد استرازنکا واردشود.مافیای دارو در ایران قدرتی کمترازمافیای خودرو ندارد. من چون درخانواده بیماری دارم که داروهای بسیارگرانقیمت نیازدارد پس ازنایابی این داروها باشرکت واردکننده تماس گرفتم گفت برای ما این امکان کاملا وجوددارد که ازبازارآزاد ارز تهیه وبا اجازه ونظارت خوددولت بصورت چمدانی (باتوجه به تحریم بانکی) به خارج منتقل ودارو واردکنیم ولی شخص سعیدنمکی نمیگذارد چون این داروهای گرانقیمت توسط برخی شرکتهای رفقا وشرکایش مشابه سازی شده اند میخواهدمردم مجبوربه خرید آنهاشوند.
بخش خصوصي یا بخش خصولتي؟ وقتي قیمت واکسن آب مقطر برکت از بعضي از واکسنهاي خارجي بیشتره بخش خضولتي هم براي اینکه عقب نمونه اونم گرون میفروشه فعلا کاسبي از کرونا ادامه داره
خدا وکیلی آب مقطر چینی رو 16 دلار میخرین؟؟؟ د لامصبا خب فایزر که 19 دلاره!! برید یه واکسن بهتر بخرید با همون قیمت!!!
دلار رو از ۳ تومن رسوندین به ۲۷ تومن عین خیالتون نیست و نگران مردم نیستین. حالا برای ۴ دلار برای واکسنی که جون مردم رو نجات میده ژست طرفداری از مردم میگیرین؟ جدیدا چقدر برای دروغهاتون خلاقیت به خرج میدین.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم