بازدید 18419
پژمان درستکار؛ افتادن از چاله به چاه با تصمیم دبیر

نجات فنی کشتی آزاد ایران با مربی ضد فن؟!

کد خبر: ۱۰۷۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱ 18 August 2021

پژمان درستکار در انتخابی شگفت انگیز اما قابل پیش بینی از سوی علیرضا دبیر، سکان دار سر مربی گری تیم ملی کشتی آزاد شد! 

این کشتی گیر سابق در‌حالی به این سمت رسیده که بیشتر از توانایی های فنی و سوابق و تجارب قهرمانی و مربیگری، به ارتباط نزدیک و صمیمی با رییس فدراسیون متکی بوده و هیچ فاکتور دیگری برای توجیه این انتخاب عجیب وجود ندارد.

درستکار را از زمان نوجوانی اش می شناسم. پسری مودب و پرتلاش بود‌ که به پشتوانه سر سختی و مرارتی که کشید و البته حمایت هایی که شد به جایی فراتر از توانمندی های کشتی گیری اش و حتی تیم ملی هم رسید اما او در حقیقت کشتی گیر شاخص و شش دانگی نبود. مسابقات پژمان اکثرا بدون رد و بدل شدن هیچ فنی به پایان می رسید. نه فنی در آستین داشت و نه اجازه اجرای فن به حریف می داد! کشتی های مهم همه عمر ورزشی پژمان درستکار را ببینید جمعا ده، بیست فن هم اجرا نکرده است، حالا چگونه رییس فدراسیون به این نتیجه رسیده است که چنین فردی می تواند گره های فنی و تاکتیکی کشتی آزاد ما را باز کند؟! 

 

نجات فنی کشتی آزاد ایران با مربی ضد فن؟!

 

کشتی در دنیا به سمتی می رود که اجرای فن و چالاکی جای هل دادن و وقت تلف کردن را گرفته است. کشتی گیران آمریکایی مقابل حسن یزدانی و سنگین وزن گرجی در آخرین ثانیه ها به امتیاز برتری رسیده و رنگ مدال شان را طلایی کردند . ما اگر می خواهیم به آنها برسیم چاره کار آوردن یکی مثل درستکار نیست. ما در میان مربیان ایرانی قطعا چهره های بهتری نسبت به درستکار داریم که شانس بیشتری برای موفقیت شان می رود اما به زعم نگارنده کشتی ایران می تواند در این مقطع که با قحط الرجال مربی مواجه شده ایم از وجود مربیان علمی و به روز دنیا استفاده کرده تا مربیان داخلی هم قدری به دانش خود سر و سامان داده و کاملا به روز شوند. اگر به واسطه قدمت و قدرت تاریخی کشتی ایران استخدام مربی خارجی را دور از شان می دانیم لازم است نگاهی به لیگ برتر فوتبال انگلیس که مهد دنیای مستطیل سبز است انداخته تا مربیان غیر انگلیسی زیادی را بیابیم که در مهم‌ترین تیم های جزیزه فعالیت دارند. برای بهتر شدن و پیشرفت و برای همچنان در کورس و بورس ماندن لازم است به روز باشیم.

انتخاب پژمان درستکار به عنوان جانشین غلام محمدی همان از چاله در آمدن و به چاه افتادن است. دبیر و همفکران و مشاورانش در فدراسیون باید مصالح ملی را بر رفیق بازی و اعمال سلیقه ارجحیت داده و انتخابی کار آزموده و شایسته تری برای ورزش اول ایران داشته باشند. 

سیدمهدی فاطمی/طرفداری

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
انتخاب مربی کار سختی نیست فقط ببینید چه کسی در دوران بازیگری، بیشتر از هوشش استفاده کرده تا عضله اش. در ایران موردهای مشخص فراوانی وجود دارد از شاخص ترین آنها می توان از «معروف» در والیبال، «نویدکیا» و «مبعلی» در فوتبال نام برد. در کشتی، «حیدری» گزینه شاخصی است.
علیرضا حیدری برادران خادم و کلی مربی دیگه
خارجی به درد کشتی ایران نمی خوره و با فوتبال فرق داره
این مثل روز روشنه
اول از همه رسول خادم
درست ترین مثال همان از چاله در آمدن و به چاه افتادن است.
اگر خجالت میکشند مربی خارجی استخدام کنند از مربی های ایرانی ساکن خارج هم میشود استفاده کرد. یک کشتی گیر بزرگ و همه فن حریف مثل عبدالله موحد که در کنار او مربیان جوان وکم تجربه قرار بگیرند.
تمام کشور را همین باند بازی و رفیق بازی و همفکر بازی فلج کرده و باعث شده تا ایران حد اقلرردویست سال عقبگرد کند
عالی ممنون
دبیر ادم فاسدی است
فعلا پروسه گزینش در ایران حرفه ای نیست بلکه نون قرض دادن است انتخابی وانتصابی برای همین است
اگر رفيق بازى شده
و اين انتخاب درست نيست
پس
باهمه احترام به ايشان
بهتر است كناره گيرى كند تا
إز شروع يك خطا در همين اول كار جلوگيرى شود
فراموش نكنيم كه تاوان اشتباهات را فقط مردم ميپردازند
درستکار بودن کار هر کسی نیست!
دبیر ظرفیت رییس شدن را ندارد
قبلا هم گفتم. مشکل کشتی از سرمربی نیست از رئیس فدراسیون است
بهترین گزینه ی فعلی کاوه هستش
بایستی از چند گزینه استفاده بشود و نظر ملی پوشان هم دخیل باشد.
درستکار
.؟؟؟!!!!!
بعضی‌‌چیزها‌پر‌قنداقی‌میباشد‌یعنی‌طرف‌ازبدو‌تولد‌دارای‌این‌صفات‌‌حالا‌چه‌منفی‌ویا‌مثبت‌بوده‌مثل‌گشاده‌دستی‌یا‌خساست‌.دبیر‌با‌این‌انتخاب‌‌به‌همه‌فهماند‌که‌نداشتن‌ژن‌مدیریت‌وریاست‌رااز‌پرقنداق‌ونداشتن‌ژن‌هدایت‌‌ومربیگری‌راهم‌‌پژمان‌به‌درستی‌از‌پر‌قنداق‌‌به‌همراه‌دارد‌‌‌
بین‌۱۲۴‌هرار‌بیامبر‌جرجیس‌چرا؟!!!
یعنی فرق رو کار موندن محمد بنا و برکناری غلامرضا محمدی ۱۵ ثانیه اخر بود که توی یه اتفاق حسن یزدانی پوئن داد.غلام باید میموند.این دبیر گند میزنه به کشتی
حال شما خوبه آقای نویسنده؟در چه حالی؟از مربی ضد فن و کارنابلد چه خبر؟میگم همین امشب عطای نویسندگی رو به لقایش ببخش و برو فقط برو
خخخخخخ همتون اشتباه میکردین .حسن با مربیگریدرستکار تیلورو نابود کرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست