بازدید 12914

رانر چیست؟ چه زمانی به جای رومیزی استفاده میشود؟

امروزه توجه به دکوراسیون منزل، چیدمان و تزئینات برای هر خانواده‌ای مهمتر از هر زمانی شده است. ما ایرانیان همیشه به تزئینات اهمیت ویژه‌ای می‌دهیم و برای‌مان بسیار اهمیت دارد که دکور و چیدمان هر چیزی در بهترین حالت خودش باشد. یکی از بزرگ‌ترین ایرادات رومیزی پنهان‌کردن زیبایی میز است. رومیزی کل میز را فرا می‌گیرد و چیزی از میز دیده نمی‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 16 August 2021

اما چگونه می‌توان بدون اینکه زیبایی میز را پنهان کرد از یک رومیزی هم استفاده کرد؟ راهکار چیست؟ رانر همان چیزی است که به آن نیاز داریم. اما رانر چیست؟ و چه زمانی به جای رومیزی استفاده میشود؟

رانر چیست؟ چه زمانی به جای رومیزی استفاده میشود؟

رانر چیست و چرا از رانر برای تزئین انواع میز استفاده کنیم؟

در دنیای مدرن هر روز راهکار و ایده‌ای جدید برای هر مسئله‌ای مطرح می‌شود. رانر پارچه‌های تزئیناتی هستند که طول زیاد و عرض کمی دارند. رانر رومیزی با طرح و جنس‌های متفاوتی وجود دارند که علاوه بر اینکه زیبایی و هویت میز را نشان می‌دهند، به میز زیبایی تکمیل‌کننده‌ای نیز می‌بخشند. رانر معمولا به صورت مستطیل و در ابعاد 50 در 170 سانتی‌متر است و یک آیتم در تزئینات خاص برای میز محسوب می‌شود.

رانر در بعضی از مدل‌ها فقط نقطه مرکزی میز را می‌پوشاند و در مدل‌هایی نیز سراسر میز را پوشش می‌دهد. البته انتخاب رانر متناسب با شکل و اندازه میز انتخاب می‌شود و بطورکلی، سلیقه‌ای است.

مهمترین کاربرد رانر چیست؟

مهمترین هدف استفاده از رانر یا همان رومیزی جدید جلوه بخشیدن به میز و چیدمان وسایل است. از رانر برای میز‌های غذاخوری در حیاط و باغ، روی میز‌های آشپزخانه که احتمال شلوغی و کثیفی زیادی دارند، روی میز‌های ناهارخوری که جنس میز و چوب بسیار باکیفیت و زیبایی دارند و همچنین روی میز عسلی، اپن آشپزخانه و کنسول استفاده می‌شود.

رانر رومیزی همانند ترمه استفاده می‌شود و با رنگ و طرح زیبایی که دارد هماهنگی خاصی به میز و دکوراسیون می‌بخشد، درواقع رانر علاوه بر اینکه زیبایی میز، عسلی، اپن و... را نمایان می‌سازد، خود نیز تکمیل‌کننده چیدمان دکوراسیون است.

جنس رانر از چیست و به چه اشکالی تولید می‌شود؟

رانر یا همان رومیزی‌های مدرن امروزه، در انواع اشکال هندسی متفاوتی طراحی می‌شوند. رانر با طرح دایره، لوزی، چند‌ظلعی، مثلث و مستطیل محبوبیت بیشتری دارند. جنس رانر معمولا از چرم، کتان، پارچه‌نخی، مخمل، ساتن، ویسکوز است. اگر رانر‌ ضخیم و یا برجسته می‌خواهید جنس چرم و کتان می‌تواند انتخاب بهینه‌تری باشد.

رانر با رومیزی چه تفاوتی دارد؟

رومیزی تمام میز را می‌پوشاند؛ اما رانر باتوجه به عرض کمی که دارد بخشی از میز را پوشش می‌دهد. اگر میز ناهارخوری شما جلوه‌ای خاص به دکوراسیون می‌دهد و جنس باکیفیت و شکل و ظاهر زیبایی دارد، بهتر است که بجای رومیزی از رانر استفاده کنید که میز ناهارخوری بتواند در دکوراسیون خودش را نشان دهد.

رانر چیست؟ چه زمانی به جای رومیزی استفاده میشود؟

در چه شرایطی می‌توان به جای رومیزی از رانر استفاده کرد؟

اگر می‌خواهید از آسیب و خط و خش به میز جلوگیری کنید، بهتر است که از رومیزی استفاده کنید که سراسر میز را می‌پوشاند. اما اگر می‌خواهید میز را به بهترین شکل ممکن تزئین کنید بهتر است که از رومیزی ‌های فانتزی رانر استفاده کنید. همچنین درصورتی‌که اپن، میز عسلی و یا از میز آشپزخانه کمتر استفاده می‌کنید، می‌توانید با یک استفاده از رانر رومیزی همسو و هماهنگ با طرح جذابی، به دکوراسیون خود جلوه‌ی هنری و زیبایی ببخشید.

چگونه می‌توان از رانر و رومیزی همزمان استفاده کرد؟

اگر میز ناهارخوری یا میز داخل باغ شما خط و خش زیادی دارد و از طرفی فقط نمی‌خواهید با یک رومیزی ساده فقط نواقص را بپوشانید، استفاده از رانر روی رومیزی همراه با رنگ متضاد، بسیار جذاب خواهد بود. تصور کنید که رومیزی سفید و رانر با ترکیب رنگ تیره سراسر میز را پوشش دهد، در این حالت همزمان از رانر و رومیزی به بهترین شکل ممکن استفاده کرده‌اید. رنگ‌های متضاد همیشه جذابیت خاصی دارند و به بهتر دیده‌شدن لوازم کمک می‌کنند.

رانر چیست؟ چه زمانی به جای رومیزی استفاده میشود؟

خرید بهترین رانر از فروشگاه آنلاین صفائی

در این مقاله سوال رانر چیست و چه زمانی به جای رومیزی استفاده میشود را بطور کامل بررسی کردیم. رانر رومیزی کاربرد بسیار زیادی دارد و برای تزئین انواع میز ناهارخوری، میز‌عسلی، اپن، میز آشپزخانه، و... استفاده می‌شود. رانر در واقع علاوه بر اینکه زیبایی میز را نشان می‌دهد با ترکیب و ظاهر جذابی که دارد به زیبایی و چیدمان دکوراسیون هم هماهنگی خاصی می‌بخشد.

معمولا رستوران‌های لوکس نیز از رانر برای تزئین میز‌های خود استفاده می‌کنند که تمایز خود را نسبت به رقبایشان حتی در چیدمان و تزئینات میز نشان دهند. فروشگاه صفائی باسابقه‌ترین فروشگاه ملزومات خانه از کالای حمام گرفته تا کالا خواب و جهیزیه عروس است؛ چنانچه می‌خواهید بهترین رانر را در طرح، رنگ و شکل‌های متنوع را خریداری کنید، فروشگاه اینترنتی صفائی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

لازم به ذکر است که ارسال کلیه‌ی محصولات صفائی بالای 100 هزار تومان به سراسر ایران رایگان است. چنانچه سوال و یا نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با کارشناسان فروش فروشگاه صفائی به شماره 03132230196 تماس گرفته و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست