بازدید 47016

مردم به پایانه‌های مسافری مراجعه نکنند

مدیرکل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تاکید بر اینکه ابداً هیچگونه سرویس و ناوگان اتوبوسی سواری کرایه بین‌شهری فوق‌العاده نخواهیم داشت، گفت: به مردم اعلام می‌کنیم که به پایانه‌های مسافری مراجعه نکنند چراکه به هیچ وجه ناوگان را افزایش نمی‌دهیم و صرفا سرویس عادی برقرار است.
کد خبر: ۱۰۷۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 15 August 2021

به گزارش «تابناک»، داریوش باقرجوان در گفتگو ایلنا درباره وضعیت تردد حمل و نقل عمومی در ایام تعطیلات مصوب از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا از ۲۵ تا ۳۰ مرداد ماه تعطیل است که اساس این تعطیلات، عدم سفر است و باید مردم از انجام هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند تا زنجیره بیماری کرونا شکسته شود.

وی با بیان اینکه سیاست سازمان راهداری و اجتناب از برقراری سفرهای غیرضروری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی است، ادامه داد: تاکنون هیچ دستور یا ابلاغ مبنی بر منع تردد حمل و نقل عمومی اعلام نشده اما اگر قرار بر این است که در این ایام حمل و نقل عمومی فعال باشد، صرفا پاسخگوی سفرهای ضروری خواهیم بود.

مدیرکل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تاکید بر اینکه ابداً هیچگونه سرویس و ناوگان اتوبوسی سواری کرایه بین‌شهری فوق‌العاده نخواهیم داشت، گفت: به مردم اعلام می‌کنیم که به پایانه‌های مسافری مراجعه نکنند چراکه به هیچ وجه ناوگان را افزایش نمی‌دهیم و صرفا سرویس عادی برقرار است.

باقرجوان افزود: آنچه که ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما ابلاغ و دستور داده را رعایت می‌کنیم چنانکه پیش از این پروتکل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی، ضدعفونی و... را رعایت می‌کردیم. تاکنون هیچ مکاتبه‌ای برای ممنوعیت تردد سفرها با حمل و نقل عمومی با سازمان راهداری انجام نشده است.

وی تاکید کرد: البته با توجه به بررسی‌هایی که از میزان ترددها و مسیر ترددها انجام داده‌ایم شاهد آن هستیم که سفر به شهرهای قرمز و پرخطر کمتر شده که نشان از رعایت مردم دارد.

مدیرکل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: از مردم خواهشمندیم تقاضای سفر با حمل و نقل عمومی را افزایش ندهند.

باقرجوان درباره شناسایی مسافران کرونایی قبل از تهیه و خرید بلیت اتوبوس بیان داشت: ماهانه به صورت متوسط ۱۰۰۰ مسافر کرونایی شناسایی می‌شود و برای این دسته از متقاضیان بلیت صادر نمی‌کنیم و مانع از تردد این افراد با حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس شده‌ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱
1- در خود ترمينال بيشتر از ظرفيت بليط صادر مي شود
2- در بين راه راننده مسافر بين راهي سوار ميكند
3- پليس راه هيچ گونه نظارتي بر ظرفيت اتوبوس ندارد
مملكت كه با تعارف اداره نمي شود نظم و انظباط در اين مملكت از بين رفته است
به نظر من تعطیلی 5 روزه دردی را دوا نمی کند، چرا قدرت تصمیم گیری تعطیلی 14 روزه کشور را ندارید، مردم را نجات بدهید.
و اما راه حل برای جلوگیری از مسافرت مردم در این ایام تعطیلی 5 روز با قطار، اتوبوس، تاکسی ها ، شما که با بستن و قاون منع تردد میتوانید جلوی ماشینهای شخصی را بگیرید و اما با ناوگان عمومی هم میشود عزیزم، تمامی مراکز فروش بلیط قطار، اتوبوس و... مجهز هستند به ثبت کد ملی ، با یک گزارش میتوان از تمامی کدهای ملی که اقدام به خرید بلیط در این ایام 5 روزه کرده اند جریمه را اعمال و یارانه و کلیه خدمات دولتی این افراد قطع شود به مدت 5 روز یعنی کد ملی این افراد غیرفعال شده و از کلیه خدمات دولتی غیرفعال شده و انگار که شهروند این مملکت نیستند به مدت 5 تا 10 روز، دوم اینکه تمامی تاکسیها و اتوبوسهائی که مسافران را بدون کد ملی سوار می کنند در بین جاده ها متوقف و گواهینامه و با درج نمره منفی ضبط و از فعالیت اینگونه اتوبوسها متوقف و بمدت یکماه جلوگیری شود.
همه چیز راه حل دارد.
تاکسی ها هم همینطور، میشود عزیزم، چرا نشود. ولی با تعطیلی 5 روزه نمیشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
شما نمیشه دهنتو ببندی ناشناس بیسواد. اونایی که بدلایل کاری بین شهرها تردد میکنن و تعطیل نیستن چکار کنند آقای عقل کل.
شده این مسیولین شده تا حالا یه تصمیم درست بگیرین؟ تعطیلی اعلام میکنن بعد میگن منع تردد به پایانه ها اعلام نشده!!!!!!!
خودتونو مسخره کردین یا مردمو!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
عجب بی فکر هایی داریم عوض اینکه اتوبوس های بین شهری رو منع کنن تو جای سربسته چند نفر میشینن، بیماری زودتر پخش میشه، میان سواری هارو منع میکنن تو سواری باز یه خانواده خودش هست ولی تو اتوبوس از هر نو شهر هست معلوم نیست کی به کیه، واقعا که با این مسخره بازی ها،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
درد این احمق ها فقط پوله نه جون مردم ......اندازه بودجه مملکت جریمه گرفتن از مردم .......
معلومه که حمل و نقل عمومی نباید بسته بشه. پس چطوری ملت باید ب همه گیری گله ای برسند.؟! چی فکر کردین. مگه از اگزوز سواری شخصی کرونا میاد بیرون. فقط اتوبوس‌ 30نفری با هم و هواپیماهای 200نفری با هم و قطار و مترو و خط واحد و هیت و صف میشه ملت رو فرستاد گودال قتلگاه. آری اینجا جهان شونصدم هست
نمیفهمید تعطیلی و منع
اونکه میخواد جایی بره تا حالا کجا بوده بشینه و نره جایی
توی اتوبوس که ۴۰نفر نشستن بیشتر امکان بیماری هست تا ماشین شخصی
شمانمیدونید اخه کرونا سوار اتوبوس نمیشه فقط باسواری شیوع پیدا میکنه
خیلی راحت میشه جلوی تردد رو گرفت اعلام کنن یارانه رو قطع میکنن قول میدم هیچکس پاشو از خونه بیرون نزاره ۴۵ تومن پولی نیست ولی نمیدونم چرا انقدر برای مردم شیرینه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار