بازدید 18986
۹
مدیران سرخ درپی فشار هوادار به ستاره‌های طلبکار بجای تسویه بدهی

اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنان ناراضی

مدیرعامل پرسپوليس به جای اقدام عملی برای جلب رضایت مالی ستاره‌های این تیم در پی گرفتن دست پیش در مذاکرات است و کار را به انتشار نامه خطاب به پنج بازیکن این تيم کشانده
کد خبر: ۱۰۶۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ 14 August 2021

باشگاه پرسپوليس در اقدامی عجیب و دور از عرف و روال معمول به جای تسویه بدهی فصول گذشته خود با ستاره ‌هایش خواستار امضای قرارداد جدید از آنها شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل پرسپوليس به جای اقدام عملی برای جلب رضایت مالی ستاره‌های این تیم در پی گرفتن دست پیش در مذاکرات است و کار را به انتشار نامه خطاب به پنج بازیکن این تيم کشانده است! احتمالا هدف از این اقدام انتقال فشار هواداران به بازیکنان جهت پذیرش شرایط باشگاه است. این در حالی است که این پنج نفر تنها خواهان تسویه مبالغ باقیمانده قرارداد خود قبل از مذاکره بر سر تمدید هستند که خواسته منطقی و معقولی است.

اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنان ناراضی

پرسپولیس در مشکلات عدیده مالی دست و پا می‌زند و تا چند هفته دیگر فرصت دارد تا طبق مهلت فیفا بدهی حدود ۱۷میلیارد تومانی به کالدرون آرژانتینی را تسویه کند و برای پرداختی به بازیکنان آه در بساط ندارد.

نماینده ایران به جای آماده‌سازی با تمام قوا برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، با ارسال نامه رسمی به بازیکنانش مجددا از پنج بازیکنی که قراردادشان به اتمام رسیده است، دعوت کرد تا برای ادامه مذاکرات و تمدید قرارداد در محل باشگاه حضور یابند. 

در پایان فصل بیستم، قرارداد امید عالیشاه، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری و مهدی شیری به اتمام رسید و از این رو، باشگاه برای تسریع امور و مهیا شدن تیم قبل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا و سپس لیگ برتر در دوره بیست و یکم، از ستاره‌های نام‌برده دعوت کرد تا در باشگاه حاضر شوند و روند انعقاد قرارداد را به پایان برسانند. 

گفتنی است؛ مدیریت باشگاه در مورد تمدید قرارداد با شهریار مغانلو در حال مذاکره و نامه‌نگاری با باشگاه سانتاکلارا پرتغال است تا این بازیکن را به لیست تیم بازگرداند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
دلش خواسته
فقط امیری و نوراللهی. باقی برن به سلامت
تابی تو چرا سوختی
تو هم کیسه کشی
این خوبه قرارداد ببندند ولی حقوقشون هم باید رعایت بشه.
چی شد بازیکنانی که ادعا می کردند به عشق پرسپولیس و هواداران در ای تیم فوتبال بازی می کنند حالا تا پول نگیرند عشقی وجود ندارد
بسیار هم عالی عمل کردند
طرف حقشه، قرارداد بسته و بايد پولش رو بگيره.
اينها فقط بلدند مردم رو در مقابل هم قرار بدن
بابا مسعود روزای اخره د بجنب دیگه
حالا چرا نگران بازیکنان پرسپولیس شدید شما ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل