بازدید 11901
۱
قرمزها با دست خالی به دور حذفی لیگ قهرمانان می‌روند

حراج ستاره‌های تراکتور: هر دو گلر از تبریز می‌روند!

کد خبر: ۱۰۶۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 13 August 2021

بحران مالی در تراکتور باعث شده است تا مسئولان این باشگاه برای فروش برخی از بازیکنان خود اقدام کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، بر همین اساس باشگاه تراکتور چند روز پیش رضایت‌نامه مهدی تیکدری را برای حضور در گل‌گهر صادر کرد و یازده میلیارد تومان از این انتقال سود برد.

بعداز آن حبیب فرعباسی گلر دوم تیم تبریزی به ذوب آهن اصفهان منتقل شد تا شاگرد تارتار شود‌.

حراج ستاره‌های تراکتور: هر دو گلر از تبریز می‌روند!

حالا باشگاه گل‌گهر سیرجان درصدد جذب محمدرضا اخباری دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور است و حتی این باشگاه درخواست رسمی خود را هم به باشگاه تبریزی ارائه کرده است، ولی بعید به نظر می‌رسد که سیرجانی‌ها بتوانند اخباری را به این سادگی به خدمت بگیرند.

باشگاه تراکتور برای انتقال اخباری به گل‌گهر یک مبلغ نجومی را به سیرجانی‌ها پیشنهاد داده که حتی بیشتر از رقمی است که گل‌گهر برای رضایت‌نامه تیکدری به باشگاه تراکتور پرداخت کرده است.

با مبلغی که باشگاه تراکتور برای صدور رضایت‌نامه اخباری در نظر گرفته است بعید به نظر می‌رسد که این انتقال عملی شود. این در حالی است که گفته می‌شود که سیدحسین حسینی سنگربان استقلال هم مدنظر گل‌گهر قرار دارد. سیرجانی‌ها حتی رشید مظاهری را هم خواسته اند. آنها علیرضا حقیقی را از لیست خود خارج کرده اند و دیگر او را نمی‌خواهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقای کمال وند از قلعه نوعی یاد بگیره چگونه تیم را می بندند با قومپوز در کردن تیم قهرمان نمیشه. خاک بر سر خیانتکارتان تیم تراکتور را نابود کردید با این وضع از لیگ قهرمانان انصراف دهید تا باعث آبرو ریزی نشوید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر