بازدید 13050

روسیه بار دیگر در آمار روزانه قربانیان کرونا رکورد زد

با مرگ بیش از ۸۰۰ تن دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه طی شبانه روز اخیر، این کشور برای دومین روز پیاپی رکورد جدیدی در آمار قربانیان ویروس به ثبت رساند.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 12 August 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه، مرکز عملیات مبارزه با نسل جدید ویروس کرونا (کووید-۱۹) در این کشور بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) در جدیدترین بروزرسانی خود اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱ هزار و ۹۳۲ مورد جدید ابتلا به ویروس به ثبت رسیده در حالی که ۲۰ هزار و ۱۹۵ مبتلا نیز بهبود پیدا کردند.

بنا بر اعلام مرکز عملیات مبارزه با نسل جدید ویروس کرونا، ظرف ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۸۰۸ فرد مبتلا به این ویروس کشنده در روسیه جان خود را از دست دادند تا این کشور برای دومین روز پیاپی، رکورد جدیدی در آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به آن به ثبت رسانده باشد.

بر اساس داده های جدید مرکز مذکور، از زمان شیوع ویروس کرونا در روسیه تاکنون در مجموع شش میلیون و ۵۳۴ هزار و ۷۹۱ مورد ابتلا به ویروس به ثبت رسیده، ۱۶۸ هزار و ۴۹ فرد مبتلا به آن جان خود را از دست دادند و پنج میلیون و ۸۲۸ هزار و ۹۷۲ مبتلای دیگر نیز بهبود پیدا کردند.

داده های مرکز عملیات مبارزه با نسل جدید ویروس کرونا همچنین نشان می دهد که بالاترین آمار ابتلا به ویروس کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در روسیه در شبانه روز گذشته، به ترتیب مربوط به شهر مسکو با دو هزار و ۲۹۴ مورد ابتلا و و مرگ ۵۶ مبتلا، سایر مناطق این استان با هزار و ۱۴۱ مورد ابتلا و مرگ ۲۴ مبتلا و سن پترزبورگ، دومین شهر پرجمعیت این کشور با هزار و ۸۴ مورد ابتلا و مرگ ۴۸ مبتلا بوده است.

شایان ذکر است که بر اساس آخرین داده های وبسایت مرجع «ورلد او مترز» و جدیدترین آمار مرکز عملیات مبارزه با ویروس کرونا در روسیه، این کشور در شمار افراد مبتلا به این ویروس کشنده و موارد مرگ و میر ناشی از ابتلا به آن، به ترتیب در رتبه های چهارم و ششم جهان قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی