بازدید 22286
۲

تمام مرزهای ایران و افغانستان باز شد

بعد از توقفی که در فعالیت مرزهای ایران و افغانستان ایجاد شده بود با باز شدن امروز مرز میلک، اکنون تمامی مرزهای بین دوکشور باز و مبادله کالا صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ 11 August 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، از حدود یک ماه پیش به دلیل درگیری های داخلی در افغانستان، فعالیت در مرزهای ایران با این کشور در مقاطعی متوقف و مرزها بسته شد بود.

بعد از این به تدریج مرزها بازگشایی شد ولی مجددا در هفته اخیر مرز میلک در استان سیستان و بلوچستان بسته شد و فعالیت تجاری در آن صورت نمی گرفت.

اما تازه‌ترین اعلام لطیفی- سخنگوی گمرک ایران- از این حکایت دارد که امروز(چهارشنبه) مرز میلک نیز باز شده و کامیون های حاوی محموله‌های صادراتی از آن عبور کرده‌اند.

به گفته وی با بازگشایی مرز میلک، هر سه مرز رسمی ایران با افغانستان باز هستند و روند صادرات کالاهای ایرانی از طریق تجار و شرکت های حمل افغانستانی به این کشور ادامه دارد.

این در حالی است که مرز ماهیرود خراسان جنوبی و دوغارون در خراسان رضوی نیز فعال بوده و تجارت در آنها ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
معلومه خیلی با طالبان جورید که بدون هیچ ترس و واهمه ای از این جنایتکاران رانندگان را به این کشور جنگ زده می فرستید.
چرا باید مرز افغانستان و ایران که خطر ورود طالبان هم هست باز بشه ولی مرز ترکیه و ایران باوجود گذشت 3 ماه از بازگشایی از طرف ترکیه یکسال و چندماه بسته بمونه و مزدم ماکو و اذربایجان اقتصادشون فلج بشه و هیچ اهمیتی دولت نده...اگر کرونا براتون مهم بود مرز هوایی رو باز نمیگذاشتید.مشکلتون چیز دیگه است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار